• Pandan82

Göteborgare diskuterar vidare kring barnlängtan/graviditet +allt annat mellan himmel och jord 2

Ja, då har det gått tre månader igen då...
    Välkomna nya som gamla, här snackas det om allt, och viktigast om allt: Här stöttar vi varann!
    Välkomna!{#lang_emotions_laughing}

• Svar på tråden Göteborgare diskuterar vidare kring barnlängtan/graviditet +allt annat mellan himmel och jord 2
  • Pandan82
    Fru R skrev 2010-04-01 19:00:44 följande:
    Nej det finns ingen rättvisa i världen.... Men å andra sidan är ju frågan hur gammal var mamman??? Om det inte var konstgjord befruktning så kan hon max vara 50 eller hur...  Och hon skulle ha sex med denne 75 åring... Grattis säger jag bara!
    ABSOLUT ASGARV{#lang_emotions_laughing}
  • Pandan82
    Fru R skrev 2010-04-01 19:00:44 följande:
    Jag kan torsdagar, så länge det inte är nästa torsdag den 8e.
    Men om vi säger nästa torsdag då? Torsdagen den 15 april! Vilka kan då?{#lang_emotions_laughing}
  • Pandan82

P.S. vi köpte rullisar i går. Det ingick stavar för vi köpte långfärdsrullisar! Vi var verkligen som två jubelidioter, man vet ju inte ens hur man ska förhålla sig till rullisar, går man fram och känner eller ska man stå och glo som en idiot? Vi körde  på idiotstilen. Det var en görskön kille som hjälpte oss, han hintade någonting om att han skulle vara intresserad av att se oss på rullisarna vår första åktur. Förstår inte alls vad han ville ha sagt med det....

• prickigkatt
    Pandan82 skrev 2010-04-02 10:10:17 följande:
    P.S. vi köpte rullisar i går. Det ingick stavar för vi köpte långfärdsrullisar! Vi var verkligen som två jubelidioter, man vet ju inte ens hur man ska förhålla sig till rullisar, går man fram och känner eller ska man stå och glo som en idiot? Vi körde  på idiotstilen. Det var en görskön kille som hjälpte oss, han hintade någonting om att han skulle vara intresserad av att se oss på rullisarna vår första åktur. Förstår inte alls vad han ville ha sagt med det....
    Åhh har du också rullisar. Jag köpte förra året.
  • Fru R
    Pandan82 skrev 2010-04-02 10:06:17 följande:
    Men om vi säger nästa torsdag då? Torsdagen den 15 april! Vilka kan då?
    Jag kan!!
    Hahah, jag vet vad han menar och jag står gärna bredvid med en skål popcorn!!!

Själva ska vi så snart som Alicia vaknar åka och köpa en cykelsadel till henne och hjälmar till oss alla. Andreas var jätteduktig idag på förmiddagen och gjorde rent och fixade med cyklarna så nu är det dags att börja använd dem också!

Glad Påsk tjejer!! Ät nu massor av ägg!!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Cinza
    Tittar in en snabbis och säger att jag kan....  och önskar er en riktigt GLAD PÅSK!
  • Pandan82
    Fru R skrev 2010-04-02 14:38:39 följande:
    Jag kan!!
    Cinza skrev 2010-04-02 14:43:43 följande:
    Tittar in en snabbis och säger att jag kan....  och önskar er en riktigt GLAD PÅSK!
    Inget snack om saken, vi spikar den 15 april, inga ursäkter nu tjejer!
    Hjälp vad kittlande nervöst och kul det ska bli!{#lang_emotions_smile}
  • Storken22
    Pandan82 skrev 2010-04-02 16:39:17 följande:
    Inget snack om saken, vi spikar den 15 april, inga ursäkter nu tjejer!Hjälp vad kittlande nervöst och kul det ska bli!
    Va kul å gå på blinddate!!

Synd bara att jag e 50 mil hemifrån just nu...
    Annars skulle jag också vilja följt me!!
  • SunnyDay
    Oooh, jag kan också då! Men shit vad läskigt detta känns...
  • Pethrelita
    Vad kul, med stavar och allt så kommer ni bli hur fit som helst.
Svar på tråden Göteborgare diskuterar vidare kring barnlängtan/graviditet +allt annat mellan himmel och jord 2