Matvägran på "riktigt", del 13
Ibland kan ju en omgång dropp göra susen, kanske snarare att barnet blir piggare än att det är någon mirakelkur för maten kanske. Äh, jag vet inte... jag är lite blandade känslor för dropp.
Ibland kan ju en omgång dropp göra susen, kanske snarare att barnet blir piggare än att det är någon mirakelkur för maten kanske. Äh, jag vet inte... jag är lite blandade känslor för dropp.
Vad skönt att du fick tag på henne i alla fall och jag hoppas lillkillen fortsätter dricka.
Pipen; Bara för att sukta dig lite till så blev det en omgång bullar idag. Gissa vad jag ska göra ikväll... MUMS!
Nu är det dags för besök hos kirurgen, wish me luck!
Vinkar till Nanook också, vad trist och hopplöst att det står still. Klokt av dig att ta ett studieuppehåll, du ska ju också hålla ihop som människa!
En dum en; HÄRLIGT!!!!! Jag har själv testat massor med näringsdrycker och jag kan säga att jag kräktes av varenda en. Trots att min dietist då sa att de var såååååå goda. BS!
Michi: Fy tusan för magsjuka alltså! Och nu trodde man väl ändå att den perioden var förbi... snart maj ju. Hoppas ni kryar på er snabbt. Kram till er!
Tycker att "jäst" är en bra beskrivning på näringsdrycker över lag. Jag testade bland annat någon som skulle smaka coca cola. Haha, eller hur, tänk dig jäst coca cola utan kolsyra som dessutom är trögflytande. Inte vidare gott faktiskt!