Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Grattis Mula! Underbart att det kan lösa sig på andra sätt!
Grattis Mula! Underbart att det kan lösa sig på andra sätt!
Grattis sirivonessen! Hoppas, hoppas! Häftigt att ni lyckats på naturlig väg den här gången.
Bling: Du har varit med så länge jag funnits på FL. Efter alla turer hoppas jag av hela mitt hjärta att ni får en lyckad graviditet nu! Kämpaglöd är bara förnamnet.
Jag tycker definitivt att gravida får vara kvar! Precis som andra säger inger det hopp, så att det inte bara blir depp. Däremot kan man spara på just "lyxproblemen". Lycka till alla gravida!
Bling: kram och hårt hållna tummar från mig också! Att det ska behöva krångla så...
a80: hoppas att du är alldeles "normalt" gravid utan några komplikationer alls! Lycka till!
Bling: helt underbart! Beundrar ditt psyke!
Javisst: grattis! Nu håller vi tummarna allihop!
Håller tummarna för den nya forskningen! Synd bara att man blir för gammal under tiden
Nyheter från en mycket passiv medlem. Gravid för sjunde gången! Det är i alla fall en förutsättning för att ens ha en chans, även om hoppet är lika frånvarande som solen en kulen novemberdag.
Välkommen till er nya och beklagar era sorger! Det är fruktansvärt att ta sig igenom, men visst kommer man igenom, jag lovar. Jag hade ett barn innan eländet började, vilket förstås är snäppet bättre än att börja i den änden. Läser ni behandlingstråden i trådstarten ser ni vilka mediciner jag provat, vilket är de flesta som erbjuds i Sverige och fråga om ni har funderingar. Tyvärr har det inte fungerat än, och därför tar jag ett steg tillbaka och hoppar över dessa denna gång. Ska testa kinesiska örter i fall jag hinner få tag i det innan det är för sent.
Kramar till er alla och hoppas på några hållna tummar!
Tack för grattis! Just nu är jag gravid i alla fall, med ömma bröst och hög puls. Vecka 6 bör det vara.
Grattis till barnen Mula och Sissela! Härligt att ni fått komma dit!
Ego: v 7 och mår skitilla. Kan det månne vara något riktigt på gång? Vul på måndag.