Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Jag funderar lite på att köpa ett koffeinfritt ekologiskt som inte är behandlat med en massa kemikalier. För jag är minst lika rädd för koffeinfritt med.
Nu är han här vår lillebror!!!!
idag den 21/1 klockan 04:54 kom han, 4575 gram tung och 55cm lång trots att han kom i v37+2! Förlossningen var långdragen, men ändå en positiv upplevelse (och dem gjorde nått test som visade att jag faktiskt fick ta ryggbedövningen ändå och gissa om jag är tacksam för det). Vi mår alla bra och det känns så sjukt overkligt att vi faktiskt fick en bebis denna gången.
*bamsekram till er alla*
helt otroligt, jag måste få skriva av mig av min glädje !! vi har fått ett pluss på stickan!! tjohooo..... äntligen gravid!!!
Bettan: Vad skönt att det gick bra igår...det kommer säkert se bra ut vid TUL också, det har jag bestämt!
*kram*
*tänker på dig Bettan*
Åååhhhhh TUSEN GRATTIS TILL SONEN BETTAN!!!!!
Stort stort GRATTIS Syrling!!!! *kram*
Och GRATTIS Daniela till lyckat VUL *kramkram*
Sophan: jag har enbart fått tidiga mf, som dig ungefär. Jag blev hjälpt av Trombyl (albyl minor vid en tidigare lyckad graviditet när jag inte hade fått Trombyl ännu). Den erfarenheten jag har är att det mer är immunförsvaret som är boven vid så tidiga mf än att det skulle vara fel på äggen. Det är ju då som ägget ska fästa ordentligt och då kan tex Trombyl hjälpa. Jag beklagar att även du har fått uppleva eländet som mf är *kram*