God morgon!
Tror nog Blomqvists studie e bra för vissa men för oss blev de även där ett missfall, de känns lite som om man har fått ALLDELES för många missfall för att hålla på att laborera med medicin, hos honom får man ju antingen eller och de e ju uppenbart att vi med flera missfall behöver medicin och inte sockerpiller!!
När ja va hos honom i mars när ja fått mitt 5:e ma pratade vi om ivf och att nått måste hända då skulle han kontakta sahlgrenska ivf och återkomma, nu e de den 29 juni och han har fortfarande inte återkommit varken om ivf eller vad de var för tabletter jag åt!!! vissa lyckas hos honom å vissa inte. Men ja tycker ändå han va väldigt bra när vi var där, han bryr sig iallafall till skillnad från många andra läkare.
Ninnininna: De här med å vänta ja vet inte riktigt, har ju väntat i snart 3 år på ett barn! dom säger ju att man ska vänta en mens så då får ja hoppas den kommer snart om 4 veckor förhoppningsvis.
Min sambo fick nog igår och ringde till Östra och pratade i 20 minuter med hon som svarade =) han sa att de e väldigt viktigt att Dr MH hör av sig och att vi vill ha mer mediciner nu som vi har pratat om. Man e ju helt utelämnad i läkarnas händer därför får dom gärna skynda på lite.
Nettan: Va skönt att allt är ute, hä verkar de också kommit ut, har inte blött nått sen igår kväll!
Vart bor du? du skulle ju verkligen behöva komma till läkaren på östra som ja fått och som irma97 också haft!