Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

odd: Bra att veta det nu, hoppas du hinner förbereda dig och känna dig redo för det sen när det är dags. Har också ständigt ett högt HB

Hur högt hb brukar du ha?
*kram*
Irma:
Här finns det lite info och längst ner finns det länkar också. Stå på dig gumman!
http://www.niomanader.se/content.asp?ID=49
syrling:
Intressant att höra att det finns ett samband med blodförtunnande och större bebisar, det hade jag ingen aning om!
Jag äter ju "bara" Trombyl, men våran lilla pojke låg i v25 på +19.7% på kurvan och i v29 på +14.nånting% så här är det en liten tjockisbebis
Och grattis till att det är en liten pojke
snabb fråga!!!!!
Jag kan för mitt liv inte komma ihåg om jag tog min Trombyl idag....hur gör jag nu???
Ska jag vänta tills i morgon och riskera att ha missat en dag...eller ska jag ta en nu och riskera att det blev dubbel dos???
Hjälp!
Bettan:
Tusan att du ska behöva oroa dig mer än vad vi alla redan gör när vi väl får en bebis som stannar. *kramar om*
Det jag tänkte på, om du blir allt för orolig...kan dem inte bara sätta igång dig då? Vi ligger väl rätt lika i veckan om jag minns rätt...då borde dem ju kunna starta det hela ganska snart.
Att jag kommer att tänka på det är att vi kommer (såvida det inte är för fullt på förlossningen) bli igångsatta nästa vecka torsdag. Då är jag i v37+1.
*stora kramar*
Irma: Vad underbart med lyckat ul *så glad för din skull*