Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Är det häääär ni gömmer er Har helt missat att det var dags för en ny tråd...hej igen! *vinkar*
Pinglan!!! YEAY!!!! *grattiskram*
MajMamman!!! Grattade dig i en annan tråd men säger det igen: GRATTIS! *kram*
Alla ni andra...stora kramar till er med, har inte läst ikapp ännu, men skickar kramar i alla fall...stödkramar, tröstkramar, bara kramar...ja, you name the hug and Im sending it (ja, jag tycker om att kramas )
ego:
Har idag fått ännu ett sånt där tidigt mf....det är så jävla tröttsamt det här. Det tar sig, men det fastnar inte....2 månader på raken har det blivit så nu. Svaga plus innan mens på flera olika tester för att sedan börja blöda på bim dagen. Eller som nu på bim+3 *suck* Men i morgon är helgen slut och då ska jag ringa privatmottagningen här i stan...kvinnokliniken ska väl egentligen hjälpa oss nu också med tanke på att vi nu har fått dem där 3 jävla mf på rad dem vill att man ska få....men jag lämnade blodprov för 3 veckor sedan som jag fortfarande inte fått svar på så jag hoppas ju att privat kanske går lite snabbare. Skittrött på det här är jag...5 mf av 6 graviditeter....och tre bara detta året, hoppas verkligen att 2010 snart blir bättre.
Nä, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Mannen min har lagat god mat och vi ska äta nu och titta på tv....bamsekram till er alla!