Inlägg från: M I M M I |Visa alla inlägg
  • M I M M I

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Åh vad spännande, ska tänka på dig i morgon! Håller mina tummar stenhårt för många o fina ägg!!

Kram :)

• M I M M I

Åh vad skönt mojutten!! Håller tummarna! Gjorde det mycket ont? Chips och vattendiet, spännande! ;) kram

• M I M M I

Jag vet inte än, ska till SU på måndag o lära mig ta sprutan... Antar att jag får besked då!

• M I M M I

Jag känner precis likadant, vägen är lång till ett barn. Är nog svårt att känna annorlunda med våra erfarenheter är jag rädd...

• M I M M I

L Maria, vi fick Ivf pga att det tar tid för oss att bli gravida, inte pga missfallen. Däremot tycker min ena dr att Ivf kan vara en fördel då man väljer ut det bästa embryot... Vi får väl se...

• M I M M I

Ninni det hade gått över ett år från mf nr 3, då fick jag testa pergo i tre månader, fick inget plus heller, då fick jag en remiss till Ivf. Minst 12 månader ska det ha gått utan något plus, för att få en remiss. Men man kan ju gå privat om man vill... Fast det kostar ju en del..

• M I M M I

Ninni, varken du eller vi andra som har svårt att få barn ÄR misslyckade, så är det bara. Vi har inte gjort något för att förtjäna det här, lika lite som någon som får en allvarlig sjukdom. Men jag förstår hur du känner, känner mig också misslyckad i bland. Har du hittat någon att prata med? För jag tror att du behöver det. Det hjälpte mig massor...

Stor kram till dig

• M I M M I

Underbart mojutten!! Nu håller jag tummarna!! Själv sitter jag på Sahlgrenska, ska lära mig ta sprutorna nu...

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14