Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Menar du att trombyl kan hjälps mot det? Vore ju toppen i så fall, har nämligen inte fått min dr att skriva ut kortison till mig.. Ännu iaf..
Menar du att trombyl kan hjälps mot det? Vore ju toppen i så fall, har nämligen inte fått min dr att skriva ut kortison till mig.. Ännu iaf..
Nej inget fragmin heller.. Trodde vitsen med trombyl va att fungera blodförtunnande o hindra proppar? Men det kanske har andra effekter med?
Spännande, då kanske jag ska börja med trombyln tidigare, redan efter äggplock kanske? För tidigt? För sent? Redan nu,har äggplock v 17...?
Tack snälla för all hjälp!
Super, då ska jag göra så! Tack snälla snälla för hjälpen!
Usch jag beklagar! När du skriver tredje bebis, menar du att ni har två levande (eller usch, döda) barn sen tidigare, eller att detta är ert tredje mf?
Tycker inte att det skulle va ok att göra undantag för ålder, men det beror kanske lite på HUR gammal eller ung man är. Hur unga är ni?
Jag tänkte som så att om man är 14, eller 54 så kan nog åldern vara en viktig faktor. Men inte i ert fall! Stå på er tycker jag!
Det kan du säkert göra, men det tar nog tid... Jag hade prövat med en annan läkare först, kanske en privat? Tror det är en enklare väg att gå. Och säger dom likadant så be dom motivera sitt svar, det räcket inte med att ni är unga. Kanske finns det någon policy eller något liknande som sätter gränser för ålder?
Mojutten ja kroppen sköter sig :) mensen kom i söndags en dag tidigare. Spraystart är den 31 mars. När har du tänkt börja med trombylen?
Hoppas biverkningarna blir snälla mot oss båda!
Kram från mig
Stort grattis till din Axel! Alltid så underbart att höra när det går bra, ger hopp!! Fick du något mer än asa?
Kram
Stort grattis även till dig bubblan!
Ninni jag är kvar, helt ogravid, o kämpar dagligen med känslan av misslyckande... Men den ger ju mig inget gott, så jag försöker vinna mot den..
Kram till dig