Inlägg från: Javisst |Visa alla inlägg
  • Javisst

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Hoppas du får ett snabbt svar! Hoppas att din gyn skickar remissen snart och att Anette har tid! När väl remissen var skickad fick jag en tid redan två veckor senare.

• Javisst

Kul med så mycket positiva besked! Grattis till er alla!

Ni som har adopterat, när ställde ni er i kö? När tyckte ni det blev akuellt att lägga ner "den egna verksamheten"? Har ni fler problem än upprepade missfall (tex svårt att bli gravida)?

Nyfiken dam söker svar på lite funderingar...

• Javisst

Bling: håller alla tummar och tår för dig!!! Hoppas verkligen på det bästa! Det finns ingen möjlighet för en tidigare tid hos din läkare?

• Javisst

Usch vad jobbigt Ninni! Kan de inte ta HCG nivå på gynakuten iaf? Och be om en tid om ett par dagar för att se om allt ökat normalt?

Jag plussade idag och jag antar att ni vet hur jag känner. Vemodig... vill också bli glad!! Ska iaf väg till apoteket och hämta ut mina sprutor och börja med dem direkt. 

Vet ni hur många gånger man "får" skrapas? Sist sa min läkare något om att man inte kan skrapas hur många gånger om helst (nämnde något om ärrvävnader). Mina mf har aldrig kommit ut av sig själv utan jag har alltid fått skrapas och är nu nojjig att det kanske kan sluta med att jag inte ens får bli gravid i slutändan?

• Javisst

Tack alla för era gratulationer!

Ni dom tar/har tagit fragmin eller innohepsprutor, visst var det okej att ta dessa i mage, rumpa och lår? Enklast är ju magen men är det bra att variera? Jag har ju bara tagit dem i någon dag och har inte märkt av ömhet eller blåmärken, men det kanske kommer? Kanske lika bra att börja sprida ut sticken direkt, eller hur har ni gjort? /från en frågvis spruträdd

• Javisst

Tack för era svar, vad skulle jag göra utan er?!

Ninni, har läkaren ringt än?

• Javisst

Grattis Bling till lyckat ultraljud!! Solig

LillaD, tråkigt att du är på dåligt humör, men om det kan vara till någon glödje gjorde du mig precis på bättre humör

• Javisst

NInni, vet tyvärr inget om det du skrev - hoppas någon i tråden vet!

Lilla M med flera, herregud vilka knasbollar det finns alltså! Blir alldeles upprörd att läsa vad ni skriver. Okej att man blir avtrubbad när man jobbar på ett sådant ställe, men sådana kommentarer håller man för sig själv!!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14