Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Aha, kanske är det ändå bäst att vänta till ÄL som jag gjort hittills. Jag tyckte mig förstå att det fanns vissa positiva effekter av att börja tidigare?
Aha, kanske är det ändå bäst att vänta till ÄL som jag gjort hittills. Jag tyckte mig förstå att det fanns vissa positiva effekter av att börja tidigare?
När jag först blev tipsad av en läkare sade de 1/3 Albyl Minor två ggr i veckan. Sen har jag förstått att de flesta tar fler. Det är alltid svårt när man inte har diagnos som säger koagulationsproblem, men ska jag gå upp till lite mer redan nu kanske?
nybliven fru: Underbar inställning tom. Fram för fler såna läkare (har kanppt träffat några såna sen jag hamnade i den här cirkusen). Förutom dr LM då, som är vår husgud.
Irma: Jo, man bör trappa upp; börja på 2,5 i någon dag, sen 5 mg=>7,5 och sen upp till 10 mg. 10 är iofs en rätt liten dos, men jag tror ändå på att trappa upp.
sushikatten: Ja, kolla upp det. 2,2 är nog på gränsen för att överväga medicinering, men man bör definitivt ta om proverna vid fler tillfällen. Kolla vad de säger om pred också.
nybliven fru: Efter 4-6 veckor är det bra att ta nytt prov. Väl värt att fundera på låg dos (typ 25 mikrogram) levaxin iaf.