Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Kommateckat dog.. 0,5%.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Billabong är vitt. De röda vinerna går inte att dricka tycker jag. Kräks Annars finns det väldigt goda ölsorter nu också. Min favorit heter  "Störtebeker <<1402>>". Jättegod!

Kommateckat... Jisses. Vad är det med mig (eller mitt tangentbord) idag? Foten i munnen

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Det är vitt bubbel. Ganska sött, men de flesta viner blir ju rätt söta när man tar bort alkoholen verkar det som. Hemskt gott att småsmutta på eller ha till lättare fiskrätter.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hälla över i "riktig" flaska kanske? Jag bjöd min syster på det en gång och hon märkte inte ens att det var alkoholfritt. .-D

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Längtan: nej tror inte det står jättestort. Haha... Ja, ha en plastpåse över. Eller häll över i tom PETflaska och säga att du blandat typ eget "bål".

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Längtan: Förstår SÅ väl att du blir rädd och orolig, men jag tror (och hoppas) verkligen inte att det behöver betyda något. Det ÄR vanligt med färgade flytningar och tom blödningar så tidigt. Och det SÅG ju jättebra ut på ultraljudet. Ta det bara lugnt; överansträng dig inte och avvakta.
    Jag hade ju själv flera blödningar under v.6+ och blev jätterädd, men det var absolut ingen fara. Och då menar jag blödningar. Läskigt som bara den. Förjäkligt at vi inte kan få gräddfil, nu när vi gått igenom så mycket redan.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Soa: För tips om vart man bör gå i London, så är det bäst att fråga Bling. Hon är vår englandsexpert.
    För komplett lista på bra prover att ta kan man kolla Finesssans blogg, men man kan nog inte förvänta sig att få en bråkdel av dem tyvärr. Själv fick jag slåss som en idiot för att få några prover alls utöver kromosomproverna. Kolla i vår behandlingslista (länk i ts) om du får några uppslag också.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

På tal om behandlingslistan så vore det bra om alla aktiva i tråden (och även de mindre aktiva kanske ) tar en titt och uppdaterar vid behov. Exempelvis framstår det som om jag är ensam gravid i tråden och så är det ju inte.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

TippTapp: Beklagar också och hoppas att medicinen kan hjälpa; jag skulle däremot råda dig att ta trombyl redan från ägglossning. Speciellt med tanke på att du tycks få väldigt tidiga missfall. Se även till att ha koll på äl och ta gravtest så tidigt som möjligt, så att du kan börja med pro så tidigt det bara går vid ett plus. Dessutom anser jag att man bör ta prog längre än till v8; jag tog till v.12 och trappade därefter ut.

*vinkar-till-alla*  Min dator har haft lite psykbryt för sig idag, men nu har jag dödat alla elaka trojaner. tror jag.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB
    Irma skrev 2010-08-17 19:13:15 följande:
    Bettan: Skaffa en mac, då slipper du krångel
    Jag dör hellre! Kräks Däremot kan man ju fundera på linux ist.
    Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14