Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Fast yoga måste du väl kunna köra ändå? Kolla bara upp vilka ställningar du bör undvika. Jag har kört rätt mycket BodyBalance också den här gången (uppehåll under sommaren pga av tränarnas semestrar). Spinning skall inte vara farligt heller om man inte kör som en tok. Vanlig cykling är ju ingen fara; viktigast är att man har koll på pulsen. MAX 70% av maxpuls. Fast det ÄR svårt att ta det lugnt, det är det. Ser det som en del av träningen för min del, för det behöver jag verkligen träna på.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Aha, ja då är det kanske svårt att ta det lugnt. Jag får en del skumma blickar nu när jag gått ner på vikterna i BP, men det får jag ta. På tal om yoga, det finns ju speciell gravidyoga, så då måste det ju finnas ställningar som är ok. Testa att googla.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: minsann... Ja, då är det väl bäst att hitta något annat under första tiden. Men det är det ju värt. Jag har som sagt kört BodyBalance och det har funkat bra. Ul var det idag (kub) och allt såg toppen ut till vår oerhörda lättnad. Dessutom snabbul i Hbg på fredag och sen inget förrän rul.

Ja, var ÄR alla?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Absolut ett skönt delmål att ha klarat. Blev så rörd att jag tom grät en droppe när jag fick höra det lilla hjärtat pumpa på. Så vackert. Rul är 9/9 om jag inte minns fel. En eeeevighet dit ju. Men ändå så nära!!

BB är döskönt, men inte alls så krävande som ren yoga; passar utmärkt när man är gravid tycker jag. Fast man kan ju ändå ta det försiktigt.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

hammolek: Ja, jisses, nu är det snart dags för dig. Härligt.

Jupp, har kommit till kub och tagit mig förbi, med glans. Hoppas hoppas hoppas att det får fortsätta så här.

Irma: Ja, nästan.. Pluset på gravstickan är nästan som plus på älstickan och första svaga pluset är första vul:et. Nu börjar jag faktiskt våga tänka på mig själv som gravid dock. *scary*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB
    Bling: Man kan ju hoppas. Hur går det för er?

Syrling: Ja, de är ökända inom vården för sina kassa nålar har jag fått höra. Jag gör precis som du; ibland blir det blåmärken, men mer sällan nu nä jag tagit så länge. Är inte alls lika blå på magen nu längre.

Och tack.

Förresten, vet du om dr LM är tillbaks från semestern ännu? Hoppas SÅ att det är honom jag får träffa på fredag ( då är jag 13+ ).

mojutten: Tack!

Irma: Fy för att börja jobba igen. Men å andra sidan är det rätt skönt med rutiner också och ni verkar ju haft en riktigt härlig semester iaf.
    Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Syrling: På semester nästa vecka igen? Trodde han jus kommit tillbaks? Jaja... Bara jag får träffa honom så.
    De andra är iofs också väldigt bra (iaf de jag träffat), men ingen går ju upp mot dr LM himself.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Syrling: Kan inte annat än hålla med. För mig räcker det att han kommer in i rummet för att jag skall bli lugnare och må lite bättre. Hela han strålar kunnande och empati. Dr LM for president!

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB
    Längtan efter liten skrev 2010-08-05 14:37:50 följande:
    säg att han flyttar i halland.
    Ptjaaaa... Jag åker ju från Göteborg till Helsingborg varannan vecka för att träffa honom så.... 
    Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14