Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

mojutten: Då är det ju hög tid att testa om du skall köra fragmin från plus. fru fräken: *avis* Jag skulle också vilja vara så långt fram. Tänk att få gå till v.12. Vore SÅ skönt att få andas ut lite iaf. irma: Då skall jag sända dig en lyckotanke kl: 07:20. icka. Tiden flyyyger ju!

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

mojutten: Skräp också, men som du säger är det bara att fortsätta. Ibland plussar man ju senare; ägget kan ju ha fäst senare också så.

Jojo... Känns ju inte så sannolikt för min del, men visst vore det trevligt att nå dit och lite till.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Bra drag!
    Jo, värdena är ju lite bättre (eller rättare sagt, de steg ju igen iom graviditeten), men det kan omöjligen förklara allt. Känner att jag nog är pessimist till jag får motsatsen bevisad.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Haha... Ja, visst är det lite sjukt. Man blir hur van som helst att visa det allra heligaste i tid och otid. Rätt galet egentligen.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

icka: Har inte hört något om spec. mödravården, så jag tror de tar det på MVC. Får hoppas att de har koll. Sista läkaren har skrivit en anteckning som jag skall ge dem om att jag inte någonsin får gå över 2,0 i TSH.

cili: Oj. 10 st!  Vad har du fått för behandling tidigare?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Kan tänka mig att det är en del att få ordning på.
    Med mig är det ok, med liten vet jag inte. Ingen aning. Känner inte ett smack.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

fru fräken: Grattis. .-)

Pinglan: nej, usch vad jobbigt. Partiell mola till råga på allt. Men håller nog med läkaren om att det var "otur" och jag tror inte att det behöver ha med de andra att göra. Har iaf inte läst någon forskning om att man skulle vara mer benägen att få mola eller partiell mola.

irma: Vad förutseende du är. Men det låter onekligen rätt jobbigt.

Ego: Är så SJUKT rädd inför morgondagen. Är rätt övertygad om att det skall ha skitit sig igen. Tycker inte att jag känner något alls nu längre; inte det minstaste och det gjorde jag ju i början (lite ömma bröst + växtvärk iaf). Fy fabian vad jag hatar det här; varför kan man inte få åka räkmacka som "alla" andra?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: hoppas kan man ju.
    Hoppas nu att det blir riktigt fint imorgon och att ni sen får en helt fantastisk resa! NJUT!!!

mojutten & fru fräken: TACK för omtanken!

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hej, alla.

Tackar för alla tummar och tår; det gick bra ut och liten var i rätt size och allt. Underbart skönt. Skall tbax igen om två veckor. Skönt att vara så noggrant kollad.
    Så här långt har jag aldrig kommit. Weheee.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14