Alla sitter vi här i samma båt och mår lika dåligt, de värsta med allt detta tycker jag är att man ALDRIG kommer få veta om de kommer gå vägen man kanske kämpar å köämpar förhållandet tar slut för ingen nytta! synd att man inte kan se in i framtiden de hade varit bra.
Jag skickade ju mens prov till Aten och jag har Ureaplasma så jag och sambon äter nu antibiotika i hela 25 dagar nu är de bara typ 12 dagar kvar! vår plan är att skicka ett nytt prov efter kurens slut för att se om de är borta så då blir de 2500 kr till tråkiga pengar men lika bra att se om de är borta, sen försöker vi hemma igen med prednisolon, trombyl, fragmin och progesteron blir de ett 8:e mf då kommer vi åka till Aten men de är ju de med pengarna med de kostar ju lite och man har hus så de blir inte jätte mycket sparande i månaden. Sen har ja en fundering om att vara sjukskriven nästa plus vill inte vara hemma men de e kanske det som behövs för mig, vet inte om min läkare sjukskriver mig heller men de får jag ta med henne då!