• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Längtan: *stor kram* 

• Irma

Snöflinga: Hur är det med dig?

Längtan: Ja, jag vet inte hur man orkar egentligen. Man slutar väl aldrig tro... Hade jag vetat om alla missfall hade jag aldrig orkat !

Bettan: Jag vill gärna också läsa  

• Irma

Bettan: Har du berättat om dina övriga mediciner för DrLM?

• Irma

Bettan:  Oki. ska in och läsa då Dr.LM verkar väldigt inkännande. Han kanske förstår att du inte tror på behandling utan prednisolon, men inte säger något

Längtan: Tror inte heller man kan framkalla ett missfall, inte med en promenad iallafall. Utan som Bettan säger med högre puls isåfall. 

• Irma

Längtan: Å vad skönt att höra

Amatory: Grattis till att ha kommit så långt. Förstår dina drömmar!

Ego: Måste bara spy lite galla. Vet inte om ni kommer ihåg, men en tjej på jobbet är gravid. Halvvägs nu gissar jag. Hon sitter nära mig och pratar jättemkt om det. Och jag får verkligen inte tummen ut att berätta för henne om varför jag har så svårt att lyssna på det.  Jag lider verkligen  
    Och som inte det är nog. Gick på spinning efter jobbet idag. och vem kommer inte om en tjej som precis fött. 8 veckor sen. jag tycker det är precis.... jag vet att folk får väl göra vad fan dom vill. Men jag blir galen!

• Irma

Syrling: Grattis till fint VUL

Tipptapp: Välkommen Beklagar dina missfall Hoppas progesteronet och trombylen hjälper. 

• Irma

Längtan: Tycker också det låter som ligamenten som drar. Vad jobbigt med mannen Hoppas ni hittar någon bättre lösning.

• Irma

Bling: Å det är ju alldeles snart juh :-O håller tummarna

Daniella: Vad tungt

• Irma

Hej alla! *vinkar*

Har varit bortrest lite. Kul att se att det är lite liv i tråden

Jag röstar för att Bettan ska bli våran "missfallsexpertspykolog"!  Bettan, kommer du hålla en jourlinje öppen för samtal vid läskiga flytningar och annan oro?

Franka: Grattis!

Mula: Håller tummarna!

TantT: Klart vi kommer  ihåg dig! Beklagar missfallet Grattis till giftemålet! Låter skönt att ta tag i plan B! Har själv börjat fundera på hur många vändor man faktiskt klarar av...

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14