• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Jag är halvfinne och älskar att basta. Men när jag är gravid vågar jag inte. Pulsen går ju upp när man bastar. Möjligtvis skulle man väl kunna basta med lite småvarmt. Men då är det ju inte bastu längre...

• Irma

AnnicaP: Välkommen!

TantT:  Ja, jag har haft 5 MA. Jag känner mig inte färdig med försökandet. Har inte fått testa med prednisolon. Förstår känslan att nu får det vara nog. Vi har tagit paus ett halvår nu. Har fått lite andrum och det var så skönt. Känner lite ångest för att hoppa in i "snurran" igen. Men längtan är starkare! Ska tillbaka till läkaren i mitten på september. Får se vad nästa steg blir då... Funderar på London om vi inte får något vettigt härhemma. Men det är också en jäkla process att dra igång. Å allt suger energi ur en    

• Irma

Syrling: Låter alldeles underbart med sol och bad på mallis Jag tycker hösten kommit lite väl fort härhemma

Vilja: Här är en till som inte heller drömt om sitt princessbröllop! Jag var så nöjd med våran vigseln på Landvetter  

• Irma

Hallå tjejer!

Hur har alla det?

Här har det hämtats bröllopspresent idag, 8 stora fina rödvinsglas från Orrefors. Hoppas att jag inte kommer att ha så mkt använding för dom (inte för egen del iallafall) närmaste året... Ska snart iväg på grillkväll med några vänner. Hoppas alla har en fin lördag!

*vinkar* 

• Irma

nu kanske jag är senil. men ni väntar på att folket på repro ska komma igång efter semestrarna? eller var det labbet som var segt? 

här händer inte så mkt heller. har äntligen blivit frisk efter en långdragen halsinfektion. ingen träning på flera veckor därav så mkt tid här  

• Irma

Bettan: Är inte avundsjuk på "börja-jobba-tröttheten" som hoppar på en! förstår om du är seg.

• Irma

grisolle: Ja, dessa telefonköer.... Jag har haft turen att ha ett jobb där jag för en timme eller två kan sitta för mig själv och jobba medan jag köat (med headsetet inkopplat.) Hoppas ni får ett plus! Håller tummarna

Amatory: Grattis

Bling: Torsdag är ju snart juh :-O 

Niini: Välkommen

Bettan: Tänk att det redan är V:17 för dig! Herregud vad tiden går fort... 

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14