• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Yogan kändes inte ok senaste 2 ggr jag blev gravid. Det var som om kroppen var upptagen med graviditeten och "störde flödet" liksom. Får fråga en kompis som är väldigt yoga, hon känner nog någon som vet... Spinningen blir svår att köra max 70 %, vi kör med activio. Instruktören tycker nog man är lite skum då...

• Irma

Bettan: Har googlat runt lite, hittar många instruktörer som inte rekommenderar yoga första trimestern. Jag vågar inte chansa.  Trist. Men å andra sidan är det ju bara 8 veckor innan jag kan återgå till yogan. Och annan lugn träning är ju ok. Gravidyogan är en lugnare variant och dom tar faktiskt inte emot folk förrän efter v12. Kan ju faktiskt vara så att yogan stör graviditeten och viseversa...
    Hur går det med din graviditet? När är det dags för nästa UL?

Var är  ALLA? Känns som om jag och Bettan kapat tråden...
    Hoppas ni alla har det bra iallafall!

• Irma

Bettan: Grattis! För det får man väl ändå säga? Ett bra kub är ju liksom ett delmål. Fast RUL känns väl som ett större? När är det RUL? 

BB skulle nog fungera för mig som träning i början. Känner inte samma flöde på BB som när man yogar.  Tack för tipset

• Irma

Det kommer att gå kanon på RULet. Dels för att det bara är så och så är det min mans födelsedag RUL är väl för oss vad ett plus är för normala människor!

• Irma

hammoleket: Oj vad tiden går fort När är det dags?

Ego: Har sista dagarna av semester nu. Mannen började jobba i måndags. Jag börjar på måndag. Tänkte man kunde passa på och sova och lata sig. Men näe. Vaknade görtidigt idag och kunde inte somna om Är väl jobbet och tankarna på att börja försöka snart igen som gnager

• Irma

Bettan: Nä så synd är det inte om mig. Vi hade ju en fantastisk semester Förra året var vi visserligen vid medelhavet. Men då var jag gravid, orolig och hade blödningar Resten av semestern blev inte skoj, med skrapningar och badförbud och lesset. Är nog min kropp som längtar efter rutiner

Bling: Håller tummarna!  

• Irma

Grisolle: Kul att se dig Trist att det tar så lång tid med provsvaren. Hur var det nu, var det någon vettig läkare ni fick tag på? 

lilla snöflinga: Beklagar ditt missfall Känner tyvärr inte till någon bra läkare i dina trakter.

• Irma

Lilla snöflinga: Aha, missuppfattade där. Många här inne har haft blödningar och det har gått bra! Hoppas bara det är ett skrämselskott.

Längtan: Skönt att det såg bra ut När ska du kolla igen? 

• Irma

Bling: Bra tips

Hoppas allas dagar går fort

Med mig är det lugnt. I morse kände jag mig lite smådeppig bara. För att motverka det stack jag och mannen ut på en cykeltur. Turen slutade med lejonet & björnen glass. Kändes mkt bättre nu  

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14