Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

odd: Hmm.. Jag hade nog ringt och kollat av med dem; då tror jag att de kommer erbjuda vul ändå faktiskt. På SU erbjuder de vul varannan vecka efter upprepade missfall, fast jag hamnar ju så klart mitt i semesterskarven. Hon skrev dock i min journal så jag kan få vul på akuten om så är. Fast jag tar nog ett extra hos en privat om ett par veckor. Har ju vul på torsdag igen hos dr LM också.

Är verkligen helt sjukt rädd; det är nu i dagarna mina brukar dö, så det är ju en kritisk period även här. *skakar*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Odd: Ja, ring och stå på dig. Eller be karln din ringa. Så gör jag numera. Min sambo har fått tuffa till sig rejält iom allt som hänt.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB
    Franka skrev 2010-06-22 20:17:34 följande:
    Ok, två gånger då... Men bara en gång som hade med missfallen att göra

icka: Jupp, tar pred, prog, ASA, innohep, levain, folacin, vitakalk, dvitamin, Evitamin, MittVal, omega3.. och en liten liten dos pregnyl... Typ rubbet alltså.
    Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Mula: trombyl kan du ersätta med 1/3 albyl minor som du köper på apoteket. Säg inte vad du skall ha den till bara, för de kan bli så kinkiga då.
    Och ja du, dosett är nästan ett måste i vår värld.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

På min burk står att normal dos är 3/dag och då tar jag bara en. Dvs kan vara bra att hålla sig något under normal dagsdos eftersom det annars kan bli lite FÖR bra flyt i kanalerna.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Tror att det får bli privatvul om jag vill ha ett om 2v. Undviker SU om jag kan; förutom dr BE har jag aldrig fått ett bra bemötande där (jo, förresten. De har trevliga usk och en och annan BM).

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Jag gick till Barth på avenyn för vul förrförra året. Han var helt okej. I övrigt har jag dålig koll på bra gyn i Gbg. Man bör inte gå till dr AR på Grönsakstorget bara. Han kan inte ett smack om upprepade missfall och är ruskigt otrevlig. Har dessutom dålig koll på hur dålig koll han har, vilket ju är direkt farligt.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

F**k! Jag blöder.
    Och jag som skall till dr LM imorgon. Ingen liten biltur heller liksom.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14