Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

BettanB skrev 2010-06-17 11:35:06 följande:
    längtan: Härligt. Varför jobbigt; det var det ju innan också? Jag testar alltid jättetidigt, börjar på dpo 7-8 och testar varje dag. Vill fånga strecket så fort som möjligt för att kunna ställa in medicinering. Skall du ta något från plus?
    ja det är just därför jag också testar tidigt. jag ska ta fragmin sprutor så fort som möjligt... var och köpte ett cb test idag så kommer nog testa igen imorgon..det här testet är så sjukt svagt så man knappt ser det.. men tog med mig det när jag träffad en vän nyss och hon såg det också sa hon, så jag är nog inte riktigt dum i huvet iaf... men jag vet att det fort.f kan vara spökstreck. sen beställde jag billiga tester igår sådanna stickor, jag tycker egentligen inte om dom, men ekonomin har inte råd med dyrare just nu.
    så de kommer jag nog testa med from. lördag morgon. antar att jag får dom imorgon.
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

jo det som känns jobbigt nu är att jag bygger upp ett hopp om att det KAN vara något och visar det sig sen att det bara var ett spökstreck går jag verkligen under...

• Längtan efter liten
    Franka skrev 2010-06-17 15:17:20 följande:
    Var på VUL idag, fortfarande två små som verkar må bra!
    Man kunde dock inte se om de var en-eller tvåäggs, så jag ska på specialultraljud för att kolla.
    ja men just det du väntar ju för bövelen 2!!! hua hua... fy så underbart dubbel lycka...
    vilken vecka är du i?
  • Längtan efter liten
    Franka skrev 2010-06-17 15:58:14 följande:

Har bestämt att göra KUB-test. Det känns för mycket med två sjuka barn och en liten storebror.

Med första barnet var det inget snack, vi ville INTE göra KUB, för efter sex missfall var han välkommen hur han än mådde!

jag förstår dig.. kan vara skönt att faktiskt veta... hoppas så klart att de båda små trollen mår kanon bra och liggerd är inne och boxas på varandra :)
  • Längtan efter liten
    BettanB skrev 2010-06-17 19:12:53 följande:
    Bortse från inlägget ovan; jag har verkligen fått totalt psykbryt. Fattar inte hur jag får ihop saker ibland. Gah. Nu ÄR jag för djävla trött. Har bett moderator ta bort det. Ignorera mig är ni snälla.
    hur mår du vännen? vem kan vara så dum att den skriver ett inlägg med din signatur... det tycker jag att du ska anmäla direkt!!
    klart vi inte ignorerar dig :) STOOOOOR varm kram
  • Längtan efter liten
    BettanB skrev 2010-06-17 20:18:46 följande:
    längtan: Jo, ignorera mig. Jag lyckades få ihop två skilda sidor till någon konstig helhet. Vette katten hur jag lyckades, men jag snurrade till det rejält. FYI så ÄR Barth toppen, så jag lyckades dessutom skriva fel namn här. Måste vara tröttare än jag tidigare trott.
    ha ha så det var du som hade skrivit det andra inlägget också =)
  • Längtan efter liten
    BettanB skrev 2010-06-17 20:34:36 följande:
    Längtan: Jupp. Och ja, jag vet att jag är galen. *suckar*
    nej varför säger du så? alla är vi lite splittrade ibland.  du kanske bara är lite trött..
    tycker du är världs go.. Kram
  • Längtan efter liten
    BettanB skrev 2010-06-17 20:43:25 följande:
    Tack. Vad gulligt av dig.
    Jo, jag är trött. Helt sjukt trött. Skall faktiskt ramla i säng så snart jag får slitit sambon från telefonen. *gäääsp*

Och 1,5 mån till semestern.
    se till att hoppa i säng så du vaknar pigg som en lärka imorgon bitti :D snart helg för din del hoppas jag.
  • Längtan efter liten
    fru fräken skrev 2010-06-17 20:59:01 följande:
    Jag testade också tidigt och såg ett mkt mkt svagt streck (tror jag iaf...), 2 dgr efter fanns inget streck alls på stickan. Men ytterligare 2 dgr efter dvs på bim så fanns där ett streck och som sagt, gravid är jag
    Håller alla tummar jag kan för dig!
    nu ska vi se här. pratar du om samma test eller menar du först ett "spök" sen ett blankt och sen på bim ett streck?
    tack för tummarna... rara du...
  • Längtan efter liten

Jag kunde inte hålla mig och jag önskar att jag skitit i det, för det kastade ett stort fett NEG i ansiktet på mig :( klart jag inte är gravid, vad fick mig att tro något så jävla dumt?
    Jävla spökstreck!!!
    Nu är hela helgen förstörd!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14