Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Hej.
Tänkte hoppa in här, lite försiktigt. Jag är inte jätte aktiv här för jag blir så lätt påverkad av allt som skrivs så ibland orkar jag inte. Men man behöver nånstans att prata ibland.
Vi har försökt sen dec. 08. Fick ett mf i v.7 i mars 09 och nu ett andra mf i april 10. Vi anmälde oss till utredning i början av feb 10, har inte fått nån tid för den och vet inte hur de gör nu när vi fått mf igen. Ska prata med dem om det på torsdag då får jag också svar på blodprovet från mf.
För ett antal år sedan, i en tidigare relationen, blev jag också gravid men valde att avsluta den graviditeten. Det som stör mig lite är att även den gången blev jag gravid i feb-mars precis som vid de senare gångerna. Man börjar ju undra om det är enda tiden på året som det funkar för mig!? Och isf så har jag ett låååångt år av väntan framför mig...
Nån som varit med om nåt liknande?
Vi har även bestämt oss för att försöka kolla äl lite bättre då det verkar som om jag har äl senare än vad jag trott. Problemet är att jag har så olika jobb tider och svårt att hitta en tid på dygnet som jag kan testa vid. Nån som har nåt bra förslag. Det bästa för mig skulle vara om jag kunde testa vid 22 på kvällarna men med de tester jag har provat tidigare står det att man helst inte ska testa efter 20 på kvällen.
Inser att jag kanske verkar oinsatt för att ha försökt så länge men är väldigt rädd för att bli för manisk. :) Alla önskar vi väl att det ska vara enklare än så...