Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Vilken underbar överraskning Pinglan!
Vilken underbar överraskning Pinglan!
Grattis Mrs Sara och Laban82, så skönt det måste kännas att få se de små liven!
Bling75, är tanken att din kropp efter detta inte ska uppfatta embryot som kroppsfrämmande? Vad exakt är det som de sprutar in?
InHeaven, jag vet inte om det var här jag skrev det innan att det känns underligt att gå och hoppas att de ska hitta ngt fel! Fast bäst vore väl om allt bara helt plötsligt fungerade av sig själv. Ska ta prover i nästa menscykel, känner mig aningen spänd
Jag kommer inte ihåg exakt men några fär att testa min koagulation (kolla risken för småblodproppar) och en del för att testa sköldkörtelfunktionen. Mer erfaran på denna tråd tyckte att min lista var lite futtig men jag börjar här och hittar de inget fel nu så får vi gå vidare. Själv då?
Immunologi-handlar om ditt immunförsvar och idetta fall så är det så att ditt immunförsvar skulle reagera på embryot och se det som något farligt som kroppen vill bli av med och därmed stöta bort det
Beklagar verkligen era mf Grisolle och Fialisa10, det är ett j-vla påhitt kan man tycka men vi får stötta varandra och fortsätta tro på att det kommer att gå vägen så småningom.
Hjördan och Pinglan, jag förstår så väl er oro. Jag har svårt att se hur jag själv ska kunna slappna av och njuta av en graviditet men det är nog bara så det är när man har en sådan här bakgrund. JAg hoppas dock att ni hittar ett lugn så småningom
Grattis Laban, härligt att höra. Tänkt nästa gång är det riktiga ben och armar :)
Grattis pinglan, så härligt med goda nyheter. Vi behöver det mitt i allt elände.
Tummarna hålls, FiaLisa
Hjördan, håller tummarna att allt ska vara ok. Lite brunt behöver ju inte vara farligt. När ska du in på ngn koll?
Jag önskar er alla en Glad Påsk och att vi alla får goda nyheter framöver.
Men herregud Pinglan, vad är det för kurator?
Du ska inte ta fasta på vad hon sa, tänk på att läkaren såg ett hjärta slå och fokusera på det.
Jag förstår att du är utom dig av oro och jag håller alla tummar så hårt jag kan för att allt ska var fint på VULet imorgon. Jag skickar en massa kramar.
Många kramar till er båda, Hjördan och Bettan. livet är grymt ibland men jag hoppas innerligt att det kommer glada och goda nyheter så småningom som balanserar allt. Kram
Härligt Pinglan, en livlig liten rackare. Det låter som en bra strategi,och jag fortsätter att hålla tummarna-