Billabong: Det är senan bakom knäskålen som inte mår så bra och som får ta för mycket belastning. Har man otur kan det gå av. Aj!
Vad duktiga ni är med så många barn. Själv vågar jag inte ens åka till Kolmårdens djurpark med våra två utan att ha med mig någon. Igår fick det bli mamma
Ville springer åt ett håll och Ida åt ett annat. Ida kan jag iofs lite mer på, men Ville klättrar upp på staketen till djuren så man tror han ska ramla ner
Och kram till alla som kämpar med tandsprickning och kolik. Inget kul alls!
Ego: Idag rann bägaren över så jag fick ringa BVC och be om råd med Ville. De senaste veckorna har han sovit så dåligt och varit vaken flera gånger. I natt vaknade han innan vi hann somna och somnade inte förrän 02.30. 05.45 var tanken att jag skulle gå upp men det pallade jag inte med. Han grät och var så ledsen, hade ont någonstans. Kliar på kroppen, tog sig för öronen och var otröstlig. Så har det varit till och från länge nu. Somnade om efter lite smärtstillande och var sååå trött imorse. Stackarn! Vet inte om det är någon matallergi, öronen, tänder eller vad det är. Men blir det inte bättre i natt så blir det VC imorgon för att utesluta öroninflammation.
I lördags reagerade han dessutom ganska kraftigt på getingstick. Tummen blev nästan dubbelt så stor och det blev rödflammigt upp till armbågen på 1 minut. Tur att det inte var i munnen/ansiktet...
Sorry för egoinlägg. Känner mig lite ego för tillfället