Vi 5 skrev 2013-09-24 19:15:38 följande:
Hemulen, vad skönt att du njuter av att ha kroppen tillbaka, även om jag förstår att det är en bit kvar. Det kan nog vara streptokocker som gör att skinnet lossnar, tycker att det inte ser värre ut idag iaf.
Stramalj, vad skönt att det blev en planering som känns bra! Synd bara att det inte kändes lika bra för maken. Hoppas tiden fram till torsdag får bli lugn och skön. Jag fattar verkligen inte att jag gått in i v 37 i dag (36+0).
Vi kom iväg till graven, jag och E tog bussen (tar bara 10 min och stannar precis utanför både oss och kyrkogården). Vi mötte maken där, och det kändes fint att komma dit (men jag begriper att jag behöver ta det lugnt, fick ordentliga sd av skumpandet på bussen). Måste också få berätta om omtänksamma E. På busshållplatsen säger E, - kom mamma här är en bänk, varför sätter du dig inte!? Du som har så jobbigt med bebisen i magen!
Gulle E! Och så bra att ni kom till graven just idag!
Stramalj: vad bra med en planering som känns ok för dig. Jag vet att de är restriktiva med pudendusblockad mm , men trist att de låtsas som om de alternativen inte ens existerar!
I mitt fall bestämdes det ett bra tag innan förlossningen eftersom jag hade panik vid tanken på att spricka eftersom jag kände hur jag gick sönder när A föddes...