Inlägg från: malinkat |Visa alla inlägg
  • malinkat

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Milla, haha, det stämmer ju Men då var Thorsten i alla fall med. Vi hade full koll på alla sjukhus hela bilresan dit, min BM var inte övertygad om att det var en bra ide   ´ Denna underbara BM jag då hade, har förresten gått bort idag i cancer, fick jag veta i morse...

• malinkat

Milla (och alla andra, tack för att ni är så uppmuntrande! Och jag suger åt mig inspiration från andra fotografer, ideér kan man aldrig få för många av...  Ha det skönt i lugna vrån nu ;illa

Juni, skönt att ha en tid för specmvc - hoppas verkligen ni kommer fram till en lösning som känns RÄTT! Rätt sjukhus är ju så svårt att veta vilket det bör vara. Klart är, att du ska vara rädd om ryggen!

• malinkat

Kusin Knase, kul att se dig Ser att du har fullt upp Hoppas allt går bra där hemma med familjen!

Skönt Juni, inte kul att behöva vänta på nåt man faktiskt MÅSTE ha..... och härligt med lillvoffsing Och den där bilden har jag sett, den är härlig. Skulle nog definitivt vilja påstå att den är "fixad" Meeen, nästa gång jag har en gravid framför kameran ska jag be denna be bebis trycka ut foten, hahahaha Fastnade dessutom i bloggen och glömde att jag höll på att skriva här

Mandra, jag somnade också med Alfred, inte mellan själva krystvärkarna, men under de där hemska 8-10 cm....

Milla, om man inte EGO:ar sig lite får man ju inget veta om varandra..

Här är det förkylt x 3... blä. Igår var vi ute hela dagen, på T:s flygklubb där det var "Öppen dörr" som det heter på tyska Hjälp vad mycket folk och goda kakor! Och öl och korv och uppvisningar. Hade lovat att ta en massa kort, vilket jag också gjorde, men jag lämnade kvar maken där rätt tidigt och åkte hem. Jag krasslig och E fick plötsligt feber. Pizzan beställdes och så var middagen fixad. Nu har kidsen kollat TV i en halvtimme... kanske dags för frukost? 

• malinkat

Härligt med positivt möte Juni, Men dumma jag! KS är i min värld Karolinska sjukhuset, vilket ju innan gjorde mig förvirrad för jag funderade på om det inte var lite långt för dig... men så tänkte jag att det var spec-vård, ja du vet Nuuuu förstod jag ju av ditt inlägg att det handlade om något heeeeelt annat

Blä för sjukdom Lena
    Här är det också taggtråd i halsen, lim under ögonlocken och så gör det ont när jag andas in.............liksom torrt/svider. Snoret rinner med... blä! När jag är förkyld får jag så himla mycket slem som ska upp, sist behövde jag penicillin för att det inte skulle sätta sig för hårt i lungorna. Barnen är också snoriga, och i morrn kommer mor och far på besök. Dålig kombo! Men skönt att det är just dem i alla fall - så kan jag ju tillåta mig att vara sjuk och få lite hjälp..  

• malinkat

Juni, läskigt värre! Hoppas det inte kommer tillbaka *bort med allt ont*!

Orkar dock inte kommentera mer, ville bara säga hej Har mor & far på besök, taggtråden i halsen är kvar, rösten borta, limmet under ögonlocken konstant. Men det går  

• malinkat

Grattis Sparken, vad härligt!!!

Och så fint ni gjorde till Lillys födelsedag Mini - även om man önskar man kunde fira den på ett helt annat vis, tror jag ni har hedrat hennes minne så som hon skulle gillat, med ballonger och lek!

Sen orkar jag åter igen inte kommentera mer, men har läst allt  Förkylningen är ihärdig, mamma & pappa har just åkt hem till Sverige och jag har läkarbesök 16.00 - med två barn som sällskap - för min jobbiga hosta. Fattar det inte, varje gång blir det så himla mycket slemhosta som verkar sätta sig i luftvägarna....

• malinkat

Frkn Kanin, håller tummar och tår för er. nu måste det bara gå vägen!!! OCh vilken fin bild på Ärtis!

Lena, ledsen för era kompisar... slut på elände nu tycker jag!

Juni, skönt med minskade sammandragningar, inte kul! Hoppas H är frisk snart igen bara - hon har väldans låg grundtemp!

Mini, förstår förskräckelsen, tänder vid 7 veckor vore liiiite tidigt

Återigen, orkar inte kommentera så mycket men vill ju.... läser allt men energin är inte riktigt på plats med envisa förkylningen och en magkatarr som faktiskt är på väg bort  

• malinkat

Ela, jag blir helt förfärad! Hoppas du kan ta dig ett litet snack med personalen sen, så där får de ju absolut inte göra! Tur att du var ute........ usch, ryser lite när jag hör sånt där, det är så oansvarigt.

Milla, härligt med kördag! Su får väl också lägga upp en video så vi kan höra dig

Hoppas alla ni gravida får en härlig icke-ont kväll med en massa mys! Ja, ni andra med då
    Själv är jag solokvist, ska jobba, har vin och sushi i kylen och inte mindre än två sovmornar framför mig! Men lite ångest hade jag idag, Elviras dagisinskolning går inte jättesmidigt och mitt hej-då idag var inte direkt harmoniskt och glatt... så får jag såna hemska "tänk om något händer-" tankar och detta var hur vi skiljdes åt idag... usch, jag vet, man ska inte tänka så men ibland är det svårt att låta bli. Min pussgurka. 

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8