Kusin Knase, kul att se dig Ser att du har fullt upp Hoppas allt går bra där hemma med familjen!
Skönt Juni, inte kul att behöva vänta på nåt man faktiskt MÅSTE ha..... och härligt med lillvoffsing Och den där bilden har jag sett, den är härlig. Skulle nog definitivt vilja påstå att den är "fixad" Meeen, nästa gång jag har en gravid framför kameran ska jag be denna be bebis trycka ut foten, hahahaha Fastnade dessutom i bloggen och glömde att jag höll på att skriva här
Mandra, jag somnade också med Alfred, inte mellan själva krystvärkarna, men under de där hemska 8-10 cm....
Milla, om man inte EGO:ar sig lite får man ju inget veta om varandra..
Här är det förkylt x 3... blä. Igår var vi ute hela dagen, på T:s flygklubb där det var "Öppen dörr" som det heter på tyska Hjälp vad mycket folk och goda kakor! Och öl och korv och uppvisningar. Hade lovat att ta en massa kort, vilket jag också gjorde, men jag lämnade kvar maken där rätt tidigt och åkte hem. Jag krasslig och E fick plötsligt feber. Pizzan beställdes och så var middagen fixad. Nu har kidsen kollat TV i en halvtimme... kanske dags för frukost?