30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Ligger tvärefter med kommentarerna, men lite kort så jag hinner ifatt nån gång:
Ela, vad hemskt med blödningarna. Skönt att de slutat och med de svärisarna kan man ju förstå att du drabbas av nån form av problem. Bra att du tog itu med sjukskrivningen och kan vila nu.
Själv har jag aldrig förväntat mig att min svärmor ska vara till någon som helst hjälp innan A är typ 7, så jag slipper bli besviken! När A skulle döpas fick vi flytta dopet till min uppväxtort för att alls få dit svärmor. Hade vi haft det där vi bodde, hade hon tyckt att det var för långt och för stor risk att svärfar med fru dök upp. Inför nästa barn/dop har hon meddelat att det verkligen inte spelar någon roll ifall de kommer. Å andra sidan har vi flyttat 25 mil närmare henne och från svärfar, så hon ser väl det som en liten risk.
Lena, vilken berättelse! Du är verkligen superkvinnan och lilleman är hur söt som helst!
Juni, vilket maratonpass shopping du måste ha haft! Att du orkar! Jag tycker du ska försöka vila när du kan, men jag TROR att nån annan kan ha nämnt det tipset tidigare... ; )
Det var säkert nåt mer, men det minns jag inte längre. Jag har nyss konstaterat att jag har gravidhjärna. Det tror jag inte att jag hade sist. I förrgår åkte jag till affären med A utan plånbok och igår skulle jag posta brev men glömde själva breven... Undrar vad jag ska glömma idag?