• IdaVi

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Ego: Nu kom chefen in och berättade att han ska ha ett snack med ena konsulten imorgon och att det är sista gången han vill ha det snacket med honom. Så jag hoppas det blir förändring till det bättre snart på jobbet.

Snart lunch (nåväl, nästan snart iaf). Blir thaibuffé idag! Mums!

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • IdaVi

på måndag menar jag så klart...

• IdaVi

Milla: Eller hur! Slipper jag kanske åka hem till maken och spy galla hela kvällen

Nu iväg o köpa jeansjacka och ansiktscreme på Body Shop. 'Cause I'm, worth it!!

• IdaVi

Milla: Tack, du är söt du!! Det blev ingen jeansjacka. Men en sån där "skylt" som man kan sätta på väggen med olika ord i "skrivstil". Köpte iaf en svart som det står Family på. Ska sätta den i nya hallen och bredvid den foton från vårt bröllop i svartvitt. Blir nog snyggt
    Sen köpte jag en jättefin klänning/tunika till sommaren och en fin mammatröja, två toppar och strumpor till Ida och en luvtröja till maken.

Ha en mysig Valborg alla goa tjejer!

• IdaVi

M73: Här har vi en till som kört med Bobux-tofflor, och skinntofflor i Coops eget märke. Funkade kanon både före Ida började gå och när hon började ta de första stegen

• IdaVi

Måste bara fråga om nån av er härinne haft problem med värk i blygdbenet när ni varit gravida? Jag får bara mer och mer ont och har inget minne av att det var så här förra gången. Jag var nog lite öm, men nu gör det ju ont hela tiden och börjar sticka ut mot ljumskarna

• IdaVi

Mini: Mm, var rädd för att det var något sånt. Tror det blir värre när jag rör mig och anstränger mig också. Igår krattade jag löv och böjde mig och gick med skottkärra. Idag har jag gått 4 km. Imorgon får jag nog ta det lite lugnt tror jag

• IdaVi

Mini: Det kostar att ligga på topp! Nävars, men jag är van att röra mig så nu får jag helt enkelt lyssna på kroppen tror jag

Men nu ska jag packa in oss i bilen och åka till Söderköping och kolla på Villervallakläder och äta glass. Mums!

• IdaVi

aigee: Jag har faktiskt ett bälte hemma. Men jag trodde det var för tidigt att få foglossning

Siggan: Jo, jag får kanske dra ner lite på tempot och låta maken ta det tunga arbetet en stund..

FB: Skönt att det har blivit bättre för dig och att bältet hjälper. Har bebisen vänt på sig förresten?

Ego: Åker till Visby på fredag. Ska bli riktigt mysigt och nyttigt att åka utan Ida. Maken är hemma med henne och jag åker med mamma, mormor och ena syrran. Ska hälsa på lite släkt, gå på dansshow och njuta av världens vackraste ö!

• IdaVi

Milla: Åh, vad tråkigt!!  Kram till dig!!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8