Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Mrs F: spännande!!! Tycker att din plan är bra!

• Gladhannapanna

Snuppis: tror inte att det är någon fara med bebisen!!!

Mrs F: om du mår bättre av att skriva arga inlägg ska du göra det! Hoppas att du slipper dras med detta mer än något dygn till!!!

• Gladhannapanna

Mrs F: Hur är det med förvärkarna? Har du fortfarande lika jobbigt som häromdagen eller har det lugnat sig?

resande: bra folk du har omkring dig! Sköt om dig och att du reflekterar är en bra bit på vägen!

• Gladhannapanna
    Zazz82 skrev 2012-06-08 09:58:00 följande:
    Får man vara med fast man inte väntar andra barnet.. Har barn sen tidigare men det är mitt och sambos första barn och hans första egna barn.. Vi är 30 båda två han fyllde i oktober förra året och jag i Januari detta året.. Roligare att tala med någon som är över trettio än dessa hysteriska trådar som är låg åldrade..
    Välkommen hit!
    Du har hittat till en av trådarna i nätet med de bästa tjejerna och trådarna på Internet!
    Här kan man få svar på alla sina frågor oavsett ämne! Vi har hjälpt varann med det mesta genom åren!

Den första tråden startade i maj 2005 och vi är faktiskt några som hakade på redan där!
    Sedan finns det en tråd för dem med barn födda 2006:www.familjeliv.se/Forum-11-265/m50060818.html
    En tråd med första barnet 1-3 år:  
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m55601486.html
    sedan finns det en med dem som kämpat mer än ett år med att bli gravida med syskon samt en med dem som planerar syskon: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m50758009.html

När man varit aktiv i trådarna i ca sex månader ´kan man bli inbjuden till en sluten grupp där vi är mer personliga.

Det har blivit en och annan trådfika och AW genom åren så det är bara att flagga om du vill vara med där!

Själv är jag gift och har två flickor födda november -06 och mars -09. Bor några mil utanför gbg!
  • Gladhannapanna

Här finns folk från hela landet så de flesta bor inom rimligt avstånd från någon i alla fall!

Det finns flera i grupperna som råkat ut för olika jobbiga händelser som att förlora ett barn, få missfall, separationer, en partner som gått bort, förlora föräldrar osv. Vi stöttar varann så gott det går och vi har högt i tak och låga trösklar, dock vill vi inte ha några kritiska påhopp utan vi håller oss på en sansad nivå även om vi ibland är ärliga och lite obekväma i våra åsikter!
    Hoppas att du kommer att trivas här!

• Gladhannapanna
    Zazz82 skrev 2012-06-08 12:52:19 följande:
    Hur gamla är ni? jag är 30år :)
    De flesta är runt 35 tror jag, men vi är några som är 40+ också.
    Många har redan fått, jag fick tex mitt andra för drygt tre år sedan!
    Finns länk till bf-lista i ts. Flera är på sluttampen nu!

/
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8