• Galia

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Stort grattis Jemema! {#emotions_dlg.flower} Att ha sett liten så pass sent som i v 11 bådar ju gott. Håller tummarna!
    Den här tråden är öppen, men det finns en sluten "gravidtråd" i 30-samlingspunkten (den har inte tagit fart men vill du skriva något känsligt så rekommenderar jag att göra det där. Tror säkert det är fler än jag som har den som favorit fortfarande och därför ser när ngn skriver i den)

• Galia

Grattis chiqita! (Kan inte låta bli att hoppas att du körde åt sidan innan du svarade)

Hur mår ni andra gravida?

• Galia

Chiqita: bra att veta. Grattis igen! Hur mår du nu med illamåendet?

• Galia

Toppen pixerpie!

Hoppas på goda besked imorgon för dig också Jemema!

• Galia

Jemema: märket mamalicious brukar vara billiga. Fanns irl på vero-Moda el nåt mittemot pubhuset i Sthlm för några år sen iaf. Fel stad för dig o jag vet inte om de är kvar heller men annars så finns det på nätet.

Mosing: o hoppas att G inte är en undantagsbebis utan att hon är som de flesta o INTE får koppor.., krya! Skönt att han verkar må bra ändå

• Galia

Jemema: de på första bilden är väl bomull? Det är alltså två olika byxor jag lade upp

Vill du ha lite lyxigare kläder så har ju proud väldigt fina. De är dyra men de har rea på en del o då blir det riktigt prisvärt. Dock inga byxor som motsvarade dina önskemål men om du vill ha lite annat också. Finns (på Karlavägen i Sthlm men har även) på nätet. Även de har en del modeller som funkar under graviditet o med amningsfunktion så du kan använda plaggen längre.

• Galia

Mosing: jag skickade en hel del förra sommaren med en insamling av kläder som skulle till Estland. Är det ngt sådant du tänker på?

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8