Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

VA växt? näe tack är redan knappa 180 :-O

• Barbabok

Jo J kom på BF+14, denna blir ju BF-10, skönt faktiskt att inte behöva vänta så länge

• Barbabok
    M73 skrev 2012-05-07 15:05:42 följande:
    halsbrännan fr helvetet har anlänt... tyckte att den höll sig borta rätt länge meni gengäld valde den att bli desto djävligare. Tappar matlusten av den... v 35 nu så det närmar sig

Gör INTE som jag och ät en hel pizza efter 21 (efter intag av normal middag), då snackar vi I´m burning...... hela natten och halva morgonen, hello Gaviscon

Nu är jag klar med MVC i helhet, jag kunde få en tid om 14dgr men avböjde då det är 16dgr kvar bara :-O  Tyvärr hade mitt hb droppat från 121 till 102 men inga särskilda åtgärder, ät järnrik mat sa hon bara. 
  • Barbabok

J har bytt säng, äntligen. Tyvärr till den nyupptagna spjälsängen så var bebisen ska sova vet jag inte? Maken sover ju i Js säng och jag har en hel dubbelsäng för mig själv

• Barbabok

Skulle ha kommenterat mer men blev störd (på jobbet)

Usch jag är trött och ensam med J hemma nu.  

• Barbabok

Min MVC sa igår att ät mer järnrik kost, jag har 102 hb och vid koll av depåerna 9 där man bör ha minst 20   Nu är det iofs inte långt kvar men kommer garanterat bli slut om jag utöver blir av med blod vid KS.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8