Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Skumt med lock för örat Lena, det är ju liksom inget man vänjer sig vid direkt

Har förresten lite småvärkar men inga stora förhoppningar om att Barba2 tänker komma ut. H sa i lördags att "idag kommer bebisen ut, om du tar av dig trosorna mamma så kommer den". Hrmmm, tänk om det var så lätt

H juni 07, syskon november 10
  • Piggley Wink

ingen Barba2 än, mne värkar iaf. Började med teckningsblödning när jag var uppe och kissade vid 5.15, sen bev det värkar med 8-13 min mellanrum som gick ner till 4-5 min. Nu har jag lämnat H (och hållit god min ) och det verkar ha lugnat sig, lägger mig på soffan en stund så får vi se. Maken ska hålla kurs i em och imorgon, men jag har ringt och sagt att han måste vara beredd så han skulle förbereda någon kollega

• Piggley Wink

malin: Mysigt med hemmadag med friska barn! Ja, jag hoppas verkligen Barba2 tar sig i kragen och kommer ut idag!

• Piggley Wink

Lena: Oj, 7 timmar  - på frölossningen ville e helst ha in mig 3-5 tim innan Barba2 kommer ut eftersom jag ska få antibiotikadropp

• Piggley Wink

Pratade med dem tidigt i morse för att fråga om just GBS och om jag skulle tänka på nåt... men det är inget speciellt innan vattnet går.

• Piggley Wink

Lena: Näe, jag kom på att jag kunde använda varvtimern i mobilen....

Hurra för Agnes!!!!

• Piggley Wink
    Namaste72 skrev 2010-11-16 10:07:22 följande:
    Ohhhh spännande juni! Då får vi se upp för en skenande V70 på 160:an
    Såg dig igår genom fönstret när jag var hos frisören!
  • Piggley Wink
    Namaste72 skrev 2010-11-16 10:11:41 följande:
    Hehe, eller blingade du din fiffi inför förlossningen?
    Hahahahaha, nej det har jag faktiskt glömt Skäms
  • Piggley Wink

Ela: Åh vad skönt att allt var bra! Visst är det svårt att se på ul! jag var ju på det för en månad sen, men jag tyckte det var jättesvårt att hinna med att fatta "var man är" eftersom man inte såg hela barnet på en gång...

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8