• IdaVi

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Assar: Får ta ett sugrör kanske!

Milla: Hääärligt!

Nu ska jag rusa till Arlanda express. Ha en skön eftermiddag!

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 101029 ~
  • IdaVi

Tycker synd om er som har barn som vaknar så tidigt. Jag törs knappt berätta när Ida vaknade idag (pssst, det var ca 20 min sen ). Men det är iofs ganska ovanligt och beror förmodligen på att hon har feber. Sen har hon vaknat två ggr i natt också...

• IdaVi

Milla: Haha, på god väg med frillan! Vilken sötnos!!

• IdaVi

Milla: Klart han är!

Apropå sötnos så var en jobbarkompis förbi med sin guddotter. Så himla söt! Lika gammal som Ida, adopterad från Afrika (vet ej var) med krulligt hår, söta tofsar och stora bruna ögon!!

Är nöjd med mig själv som ringt allergimottagningen så vi ska bli kallade på nya tester på Ida. Ska bli kallade 2 ggr/år, men de verkar ha "glömt bort oss".

F-n, går inget bra att jobba idag...

• IdaVi

Emsters: Javisst, men jag fick kliva upp när klockan ringde 06.30 ändå. Maken fick dock lite sovmorgon.
    Jobbigt med hostan! Hoppas det vänder snart nu när matvägran gett med sig!

• IdaVi

juni: Hej! Hur är det med illamåendet??

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • IdaVi

Milla: Vad gulligt med nappen och att han förstår att det är "fel"! Ida fick tänder tidigt och har i princip fått alla. Tror det är några smågluggar kvar bara. Jag fasar för när mjölktänderna ska lossna sen, tycker det är skitläskigt!

Jag är så less på jobbet så jag nästan kreverar! Har inte funkat något vidare sen jag började jobba efter ledigheten. Min vikarie är kvar och är dålig på att lämna över och en annan konsult har svårt att släppa in mig i teamet så jag känner mig helt off och utanför. Vet inte vad som händer runt omkring mig och känner mig tjutfärdig. Har pratat med min vikarie och konsulten flera gånger och även med min chef. Men det hjälper inte... Vet inte vad jag ska göra nu??!! {#lang_emotions_cry}

• IdaVi

Milla: Jo, men jag har inget större förtroende för honom tyvärr... Jag får nog stå ut den här tiden som är kvar innan jag går hem igen.. Och sen tänka efter vad jag vill göra med mitt liv (arbetsmässigt alltså). Jag har ju tagit upp det flera gånger, hjälper ju inte... Skit!

Men nu skiter jag i det här. Ska iväg och köpa en jeansjacka! Älskar jeansmodet! Och den kan man ju ha uppknäppt när magen växer

ha det bra tjejer!

• IdaVi

Tack för all peppning! Ni är för söta!! Det blev ingen jacka igår, kände mig för ful (ni vet kanske känslan) för att ställa mig i en provhytt. Ska göra ett nytt försök på lunchen idag.

juni: Jobbigt med magen! Det blir säkert också bättre snart! När det gäller energin så undrar jag också när den kommer tillbaka. Har läst vecka 17 nånstans så det hoppas jag på. Jag är en zombie varje dag och somnar i soffan varje kväll

Fia: Jag skulle inte heller gå vidare med de fina siffrorna du fick

Sara: Ja, det verkar som de lyssnar och förstår men det händer ändå inget och blir ingen förändring. Frågan är som sagt hur mycket energi jag ska lägga på det i dagsläget. De konsulterna jag jobbar med nu ska ju inte vara kvar när jag kommer tillbaka sen. Iaf inte båda två. Så det blir säkert bättre *tänker positivt*. Om inte annat får jag söka nytt jobb.

• IdaVi

Assar: Bra tips! Men jag brukar skylla på ljuset i hytterna!

Emsters: Låter som du är värd att få vila upp dig ordentligt nu med total avkoppling från de normala rutinerna. Hoppas ni får det mysigt!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8