30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Igår fick jag köpa nya skor till Julia av samma skäl, när A hade samma storlek var det vinterkängor... Fast vi har sandaler som funkar skumt nog!
Igår fick jag köpa nya skor till Julia av samma skäl, när A hade samma storlek var det vinterkängor... Fast vi har sandaler som funkar skumt nog!
HEjja Ela!
Jag hade inte heller fattat att Ela ska grattas! Bamsegrattis!!!
Milla: Otroligt dåligt!!!!! Vi fick exakt det datum vi skrev i ansökan, rektorn ringde hem och meddelade att vi fått platsen! Jag sa i telefon att vi kan vara flexibla med inskolningen om det behövs, men det var ok det datum vi skrivit.
Apropå fluffiga magar, hur ska man kunna känna om musklerna är delade när de är så mjuka och otränade och täckta av "fluff"????
Bra svarat Lena!!!
Var på gymet idag och kollade magmusklerna, de har inte delat sig mer än ett fingers mellanrum. Skönt!
Har kollat upp tbe vaccination idag, dyrt! De rekommenderar att barn över tre vaccineras.
Lena: Ni får väl hitta positioner som inte klämmer magen, förför honom helt enkelt!
Fast min man har itne heller haft så stor lust när jagv arit gravid, vilket jag tyckt varit bra!
Lena: Sååå trist!!! Hoppas att lillfröken piggar på sig snart!
Sara: jobbigt när de inte somnar på kvällen!!!
Hoppas att barnen snart kommer på att man ska sova på kvällen!
Lena: grattis till bra rul!
Malin: INgen höjdarkväll med andra ord!!! *kram*
Här är det magsjukt, lagom tills att Agnes äntligen blivit frisk får Julia eländet med kräkning och massor av diarré. Är så jäkla trött på att tvätta sängkläder, kläder och städa toaletter och golv....
Tur vi är två!!