30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Ela: Såännande, måste jag kika på sen. Men först lunch!!Hanya: Fräs på bara, det brukar kännas bättre efter det!
Shit, då har vi säkert fått papprena men förlagt dom. Eller skickat in fast jag glömt!? De borde ju hört av sig annars?
Mippe: 27:e april är jag född också
Skönt att man kan skylla på amningshjärna för jag har pratat med Skatteverket nu och där fanns ingen blankett med namn till Ville. Och här hemma hittar jag inte papprena heller. Men det var en trevlig kvinna som jag pratade med som inte tyckte det var konstigt alls att jag missat det
Hanya: 400 namn var inte illa pinkat! Vi som haft problem att bestämma oss båda gångerna. Iofs skulle det kanske inte vara lättare om man hade så många att välja på heller
Pysslig: Klitoris?! Haha, de är ju för roliga de små liven!
Näpp, dags att ta fram dammsugaren. Ryggen är ju rak nu så jag har inget att skylla på längre!
Vink vink till alla där ute i landet, gravida som ogravida!
När inte Ville äter alltså, maken äter inte riktigt så ofta! :D
Hej alla goingar!
Grattis till lilablå!
Här har vi ett oromantiskt par som t.om glömde bort att det var Alla hjärtans dag igår. Iofs är jag nog lite anti, men när man går hemma så märks det liksom ingen skillnad. Märker inte av kommersen alls
Men visst längtar man efter att gå ut och äta lite gott på tu man hand. Får göras så fort Ville klarar sig utan tutten
juni: Hur känns det annars efter spiralen? Jag kör med minipiller nu tills jag har bestämt mig för om jag ska fortsätta med preventivmedel eller inte
aigee: Näe, timmarna är nog färre per dygn nu tror jag!!
Ego: Dopet i lördags blev jättefint! Allt funkade bra så vi är helnöjda. Skrev en dikt till Ville. Klistrar in den här för den som vill läsa och inte är blödig som mig
Så en höstdag kom du äntligen till oss så fin som få,
med knubbiga lår och ögon så blå.
Jollrande leenden och ögonfransar så långa.
Tänk att vi den vackraste ängeln kunde fånga.
Så mycket spännande du att lära har,
krypa, gå och växa upp till en riktig kar'l.
Busa, skratta, gråta och med storasyster bråka,
aldrig kommer du oss att uttråka.
Nu när du ska du ut i livet och vandra,
du kommer få kärlek och stöttning från oss andra.
För runt omkring dig du har en släkt så kärleksfull och stor,
och det kan vara bra att ha när man är en lillebror.
Idag blir du döpt, världens bästa kille.
välkommen till världen vår lille Ville!