Pysslig skrev 2011-09-27 12:40:25 följande:
Assar, hur gammal är din E nu?!!
Känner igen det där med att de små inte får öva på magen så mycket. Min E vände sig från mage till rygg för 2 veckor sedan när vi var på öppnis. Jag blev jätte förvånad! L snurrade först när hon var 4 månader.
Ah, tackar som frågar!
Jo, serru, hon blir 15 veckor på fredag. Så det så!
Jag vill minnas att jag kände likadant med min tvåa, fast det är ju tre år sedan nu så jag hade nästan glömt bort det.
Han har ju trots allt utvecklats till en alldeles fenomenalt bra treåring, så det kan inte vara så farligt att inte träna som tremånaders.
Cissi - Vi har en liknande som Gustav hade i spjälsängen när han var liten, ska nog ta fram den till Elsa också. Idag har jag iaf sett till hennes behov och ägnat en bra stund åt det hon gillar mest - kolla in tvättmaskinen när den snurrar. Spänning på hög nivå, rätt vad det är byter den ju håll!
johanna - Jo, sådana barn har jag också. Så det är egentligen först nu E börjar vara vaken en lite längre stund mellan sovpassen, och inte bara för att äta en skvätt. När hon var mindre var hon alltid nyäten de korta vakna stunderna, och då lägger man ju inte gärna henne på magen.
Zenobia - Det är drygt att gå över tiden. Hoppas ni slipper vänta så länge nu!