• IdaVi

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Pyttis:
    Jag är iofs blingad invändigt med sytråd (om den inte är borta, men det känns inte så).

~ Ida 21/10-08 & Ville 28/10-10 ~
  • IdaVi
    Ela:  Man får vara försiktig med rakhyveln just när värkarna kommer

juni: Helt rätt gjort av dig tycker jag! Lycka till om vi inte hörs mer och meddela oss så fort underverket är levererat
  • IdaVi

Sara: Mysigt med en "riktig" jul i år!
    Jag blir också larvig när jag tänker på förlossningen och nyfödd bebis och att jag inte kommer få uppleva en sån igen. Fast för nästan tre veckor sen sa jag ju faktiskt "Detta var sista gången!". Man är lite konstig

• IdaVi

Vilken underbar nyhet!

{#emotions_dlg.flower} Hjärta BabyJättegrattis till sonen juni!! Vad kul med en kille till i tråden. Poppe kanske han kan heta Kram på er! {#emotions_dlg.flower} Hjärta Baby

Och Boomie: Härligt med en ok-stämpel i baken!

• IdaVi
    aigee: Grattis på 3-veckorsdagen!
    Villes navel lossnade redan efter en vecka. Men den blev infekterad och luktade skunk så vi fick badda med klorhexidinlösning (heter det va?) flera gånger varje dag. Men den ska lossna av sig själv.
    Ville äter 2 gånger varje natt. Med ungefär 3-4 timmar mellan. Ibland bajsar han även på nätterna så man får byta blöja, det gjorde han imorse vid 05. Då hade jag ammat honom vid 02.30 och vid 05 och sen var det blöjbyte och sen vaknade Ida och ville ha välling. Gäsp!
  • IdaVi

Sara: Ville är pigg och Ida är på dagis. Han somnar väl när jag hämtar henne. Får inte alltid till tajmingen där. Jag passar på att rensa lite bland alla miljontals foton på pc:n så länge...

Nu ringde mamsen från Dubai. Hon är där på semester och skulle upp i världens högsta byggnad idag. Själv är jag inte ett dugg avis på alla som är i soliga och varma länder nu *ironisk*

• IdaVi
    Ela: Jag är nog helt fel person att fråga om killnamn med tanke på vilken tid det tog att komma fram till Ville
    Men några namn vi (läs jag ) hade var Oskar, Love, Melker, Malte, Elliiot och Wilmer.
    Vilken bra plan med PT!!

cissi: Usch, hoppas inte hon har fått sånt i magen?!!

Milla: Fy vilken dag! Hoppas idag är en bättre dag!

Apropå träning, nån som vet när man kan börja träna lite lugnt efter förlossningen?

Ego: Fick beröm för min platta mage idag, det var ju trevligt! Men då har de inte sett hur mjuk och sladdrig den är iofs
  • IdaVi

Förresten undrar jag om det kan svida när man kissar där har stygn? De fick ju sy några stygn i vaginan efter förlossningen eftersom ett kärl brast. Det skaver lite ibland och när jag kissar så svider det. Eller är det uvi på gång? Nån som har nån erfarenhet?

Nu ska jag iväg och hämta på dagis. Tjohoo!

• IdaVi
    malin: Ny bild?!
    Hjälp, det vet jag inte om jag törs göra. Kruxet är att det verkar sitta en bit in så jag vet inte om det går att se. Vi får se om jag törs titta
  • IdaVi
    juni: Vilken liten sötnos! Vad skönt att allt gått bra och att ni är hemma igen! Har lillprinsen något namn ännu?
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8