30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Pyttis:
Jag är iofs blingad invändigt med sytråd (om den inte är borta, men det känns inte så).
Pyttis:
Jag är iofs blingad invändigt med sytråd (om den inte är borta, men det känns inte så).
Sara: Mysigt med en "riktig" jul i år!
Jag blir också larvig när jag tänker på förlossningen och nyfödd bebis och att jag inte kommer få uppleva en sån igen. Fast för nästan tre veckor sen sa jag ju faktiskt "Detta var sista gången!". Man är lite konstig
Vilken underbar nyhet!
Jättegrattis till sonen juni!! Vad kul med en kille till i tråden. Poppe kanske han kan heta Kram på er!
Och Boomie: Härligt med en ok-stämpel i baken!
Sara: Ville är pigg och Ida är på dagis. Han somnar väl när jag hämtar henne. Får inte alltid till tajmingen där. Jag passar på att rensa lite bland alla miljontals foton på pc:n så länge...
Nu ringde mamsen från Dubai. Hon är där på semester och skulle upp i världens högsta byggnad idag. Själv är jag inte ett dugg avis på alla som är i soliga och varma länder nu *ironisk*
Förresten undrar jag om det kan svida när man kissar där har stygn? De fick ju sy några stygn i vaginan efter förlossningen eftersom ett kärl brast. Det skaver lite ibland och när jag kissar så svider det. Eller är det uvi på gång? Nån som har nån erfarenhet?
Nu ska jag iväg och hämta på dagis. Tjohoo!