30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Assar - Din svärmor och alla andra hade ju rätt när det gäller mig i alla fall - tredje barnet är en luring. Du ska se att det smyger igång så där lite lagom så att det finns god tid att fixa allt det praktiska.
Assar och Pysslig - Jag förstår er helt angående att fokus ligger på det praktiska med barnvakt etc. Nu senast var jag ju så uppe i varv angående vem som skulle passa T och R i magsjuke- och juletider så min BM sa att jag aaaaldrig skulle föda barn om jag inte släppte oron kring syskonen. Och mycket riktigt så kom ju E dagen efter att vår liv-.in-babysitter i form av min brorsa hade landat på svensk mark. Och Pysslig - du kommer aaaaldrig att föda barn om du inte släpper oron kring stortrosorna.
Annars är allt som vanligt här ungefär. D.v.s. TRÖTT. E sover visserligen i spjälisen (med en del uppvak) på kvällarna numera men nätterna är h e m s k a. Och både han och jag är förkylda också så orken är inte på topp direkt. Hoppas verkligen att vi är friska på lördag för då drar vi till Mallis. Jag bävar redan för att vi måste åka hemifrån senast kl. 5. Visserligen brukar jag vara vaken vid den tiden men jag brukar ju inte behöva flyga och flänga...