30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Evasha: hade också blivit irriterad på maken om han gjort som din när man redan bestämt sig!
Hoppas att du får vila lite mellan varven med!
Knase
Evasha: hade också blivit irriterad på maken om han gjort som din när man redan bestämt sig!
Hoppas att du får vila lite mellan varven med!
Knase
Eva: jobbigt med olika barnmorskor hela tiden!
Jag gick på Aurora inför andra förlossningen och det var superhjälp! Träffade även en förlossningsläkare som ordinerade läkemedel mm i förväg. Förlossningen hick super!!!!
Jag tog en blöja mellan benen när vi åkte in efter min vattenavgång med Julia
Har du värkar pucha ?
Agnes kom 40+6 och Julia på 38+2
Grattis hormonstinn!!!
Pucha har inte setts till sedan igår, kanske fått bebis?
När Julia föddes fick Agnes en doktorsväska från play2learn. Den används fortfarande flitigt! Agnes och maken köpte en gosetiger till bebisen i magen. Julia sover faktiskt med den, förutom med elefanten, kossan mfl.
Sara: precis så tänkte jag också häromdagen!!!
Lycka till alla så här på slutet, det glädjer mig att läsa att så många fått träffa vettiga bm och läkare! Väljer att ignorera alla stolpskott!
Vi hade en ny pyjamas och en meandi filt till bebisen, annars fick hon ärva.
Jag hade lunginflammation under min graviditet, det var inte någon fest med alla jobbig hosta så jag vet vad du går igenom Fiji!!! Hoppas att det släpper snart!
Juni: min tax hade också stora problem med skendräktighet. Innan hon kom till mig diade hon tre katter efter varje löp...
Hon fick p-sprutor men fick flera juvertumörer, när hon kastrerades visade det sig att hon hade tumörer även i livmodern. Förmodligen som biverkning av p- sprutorna. Jag har hört att vissa tikar blir inlontinenta efter kastrering men det blev inte min, inte fet heller.
Funkar det bra med au pairen Knase?