Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Evasha: hade också blivit irriterad på maken om han gjort som din när man redan bestämt sig!
    Hoppas att du får vila lite mellan varven med!

Knase

• Gladhannapanna

Eva: jobbigt med olika barnmorskor hela tiden!
    Jag gick på Aurora inför andra förlossningen och det var superhjälp! Träffade även en förlossningsläkare som ordinerade läkemedel mm i förväg. Förlossningen hick super!!!!

• Gladhannapanna

När Julia föddes fick Agnes en doktorsväska från play2learn. Den används fortfarande flitigt! Agnes och maken köpte en gosetiger till bebisen i magen. Julia sover faktiskt med den, förutom med elefanten, kossan mfl.

• Gladhannapanna

Sara: precis så tänkte jag också häromdagen!!!

Lycka till alla så här på slutet, det glädjer mig att läsa att så många fått träffa vettiga bm och läkare! Väljer att ignorera alla stolpskott!

• Gladhannapanna

Vi hade en ny pyjamas och en meandi filt till bebisen, annars fick hon ärva.

Jag hade lunginflammation under min graviditet, det var inte någon fest med alla jobbig hosta så jag vet vad du går igenom Fiji!!! Hoppas att det släpper snart!

• Gladhannapanna

Juni: min tax hade också stora problem med skendräktighet. Innan hon kom till mig diade hon tre katter efter varje löp...

Hon fick p-sprutor men fick flera juvertumörer, när hon kastrerades visade det sig att hon hade tumörer även i livmodern. Förmodligen som biverkning av p- sprutorna. Jag har hört att vissa tikar blir inlontinenta efter kastrering men det blev inte min, inte fet heller.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8