Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Får nog återgå till planerartråden igen.
    Dessvärre är det nog kört, fick neg. på ÄL-test och enl. testlagrets hemsida ska de ge utslag även vid graviditet även om man inte ska använda dom som graviditetstest då man kan få pos. på dom av andra skäl också, men neg. är ju liksom  neg.

Le, och någon kanske ler tillbaka
  • Barbabok

På KK sa de att jag nog blöder ut detta inom en vecka och ska ta ett nytt test om 3. Ganska säkert MF men de kan inte se med UL och nåt HcG mäter dom inte. Jag sjukade mig idag, vill inte riskera niagarafall på jobbet. Jag är rätt säker själv, tempar ju och tempen var låg som före ÄL. Jaja, jag kommer tillbaka inte hit senare.

• Barbabok
    tidigare Rooibos skrev 2010-07-16 08:04:04 följande:
    Åh Barba! Så tråkigt! Skickar över en jättekram!
    Tack, ja verkligen jättetrist även om man vet att risken är större efter 35 Tur i oturen verkar jag iallafall ha lätt för att bli gravid så nya tag efter nästa mens då. Synd att det kostar så mycket bara. Vi hade sparat till 10 försök, och har 8 kvar nu.
  • Barbabok

hejhej
    frågar här med
    J säger aaaaj när hon kissar, eller jag tror hon kissar och tar sig mot blöjan, kan hon fått UVI? Ser inte rött ut eller så men nu har hon gjort så två gånger.

• Barbabok
    Piggley Wink skrev 2010-11-27 19:19:32 följande:
    Barba: Jag tycker absolut du ska kolla iaf! Det finns påsar man "klistrar fast" innanför blöjan för att ta urinprov. Eller hon kanske kissar på potta/toa också?
    Nja det sker inte med någon större regelbundenhet. Köper man dessa på Apoteket eller måste vi till VC? Karln kommer hem imorgon och är ledig må då de har planeringsdag på fsk.
  • Barbabok

hej tjejer
    Jag hoppade ju in här i somras men fick hoppa ur efter ett par dagar, nu är jag här igen med ett svaaagt plus i morse på första IVF-en .-) (tjuvtestat såklart) Hoppas det lilla pyret stannar den här gången.

• Barbabok
    Resande skrev 2011-04-17 07:16:06 följande:
    Barba grattis här inne också och välkommen tillbaka!! Är så glad över att se dig här inne och den här gången bestämmer vi att du ska förbli här. Hur känner du dig?
    Jag mår bra, är lite chockad bara över att det gick så fort. Första IVFet liksom. Bara lite ömma boobs.

Tack Knase. Oj Au Pair, ska ni ha henne/(honom?) länge eller bara fram till du får bebisen?
  • Barbabok

Fiji, ja visst är det coolt! Jag sa till maken att det är tur att jag inte fastnade för hans bror som också är sådär superfertil (jag sa det mer inlindat och inte kränkande såklart), då hade vi haft problem
    Nu ska bara det lilla krypet stanna också. Men, jag har en bra känsla och en del symtom. Det hade jag inte när fick MF, då kändes inget alls.

• Barbabok
    Knase, ok, tänkte att det var nu när du mår lite hmmm... illa? (en klar underdrift förstås). Tack för tummarna!
    Åh alla böcker bland alla kläder? Eller är det projektet klart förresten?
    hehe jag är mer åt minimalisthållet medan maken är.. motsatsen?
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8