Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Lady, det upptäcktes först vid screeningen man gör på dag 3 eller vad det är, på BB.

• Barbabok

Grattis kotten och du är såå välkommen!

Pysslig skrev 2011-12-30 12:54:34 följande:
    Här sitter L 2 1/2 och dricker lite av min kaffe latte och äter Anton Bergs marsipan med plommon i madeira. JÄtte gott var hennes kommentar. Jösses vart ska detta sluta.
    haha ska börjas i tid
  • Barbabok

Men, vi har ju BF några dar ifrån, och jag är i v 17+6 idag? RUL  fick jag 17+3 alltså. Ja man kan lika gärna vänta även om man är sugen på att se. Jag ska tillbaka den 12e.
    Bra planerat, syrrans minsta fyller 1, jag UL och så Js första minisim, allt samma dag!

• Barbabok

Jag blir fullständigt galen på den oansvarlige hälften!

Han ger J ett tomtebloss och låter henne springa runt med det, hon både bränner sig och tappar det under TV-möbeln  och han anser inte att han gjort fel för hon var ju på väg till mig och då kunde ju jag hålla lite koll! Han är i klket och jag sitter i TV-rummet.
     Idiot! jo faktiskt, ibland så.

• Barbabok

vi firade inte ihop, jag valde att stanna hemma, men det var ok att han gick på den inplanerade bjudningen.

J kliver ur sängen om och om igen, hon kan inte sova för hon kan inte sarka (snarka) säger hon   

• Barbabok

Evasha nickar igenkännande

Sarahkka jag hade lite foglossning efter förlossningen med J, men den har satt in redan nu även om jag är rörlig, får försöka gå med små steg och inte lyfta Jobbigt är det. Vi har dessutom en lång trappa på jobbet man ska upp och ned för vid fika och lunch. 

• Barbabok

hormonstin, oj men skönt att du får insatser iallafall!

Idag ringde jag BM som inte var på plats men väl hennes kollega. Jag undrade om järnvärdet kunde orsaka min hemska huvudvärk men det trodde hon absoluuut inte, men jag fick tid hos min BM iallafall så får se vad hon säger. Är det inte det gissar jag på stress! Det är helt sjukt på jobbet nu, 2 borta (prestationsmässigt en men jaja) och jag började ju kortare arbetsdagar nu, vad hjälpte det, mer jobb på kortare tid. Tur att det är tillfälligt.  

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8