Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Tack, men jag har RUL nästa onsdag (28e) så att jag skulle få komma nu tror jag inte, jag får nog snällt vänta. Kanske är oron extra pga 1 tidigt MF och sen ofostrig v8. Min ena syrra hade en ofostrig som upptäcktes veckan innan RUL då hon började störtblöda och fick åka med ambulans, rätt läskigt! Hon misstänkte inget innan.

• Barbabok
    Älgen skrev 2011-12-20 21:18:57 följande:
    Det skadar inte att ringa och fråga (och gråta).

Nja hon är luttrad (men väldigt rar) som gammal förlossningsBM samt jobb på Neo. Hon har ont om tider dessutom, så att få fram en tid inom en vecka tror jag inte hon kan även om hon vill.

Jag är inte den som gråter, alls. Typ. Inte ens vid mina MF. Att få till det över tfn är nog en omöjlighet, gråter nästan bara när jag blivit för arg och tokfrustrerad.
  • Barbabok

Tack, jag ska härda ut. Försöker buffa på magen för att känna nåt men jag gör inte det, än. Jag har verkligen inte tid att åka ifrån heller, fre+må-ti är jag ansvarig, så det är körigt värre. Jag SKA försöka tänka positivt

• Barbabok

Vet inte men det känns bättre idag. Nja att åka förbi MVC är bökigt, nere i stan med betalparkering. Jag står nog ut ändå.

Idag har jag fixat lite inför julmaten, J har hjälpt till dvs ätit julgodis. 

• Barbabok

Sara, det är det att efter 2 MF och en otäck dröm hade jag känslan av att det var MA på gång igen, så vad som helst hade varit ok, ett tecken liksom att det är ok. Vaknade med helt platt mage och ingen graviditetskänsla alls. Det är förhoppningsvis helt ok med bebisen där inne, bara taskiga nerver till och från, orkar inga fler IVF-vändor bara. Den känslan är inte alls lika stark idag, så nu ska jag räkna ner dagarna till RUL

• Barbabok

Sara helt ok att inte ha koll på alla, vem har det

Jag köpte choklad till fröknarna från J, hoppas det duger. Inga påtvingade insamlingar men det hade blivit billigare!  

• Barbabok

Ja det hade nog räckt förstås, här blev det Lindtchoklad i presentförp. à 79/st. Nåväl, de är bara 3. Vikarierna får inget, vi har för många såna.

• Barbabok

hormonstinn, nej det vet jag inte men är rätt säker på att jag kände den idag Genom magen med handen, för vass buff för att varit en hand, äntligen!

God Jul allesammans  

• Barbabok
    chiqita skrev 2011-12-23 19:53:12 följande:
    Riktigt kul nyheter i syskonkämpartråden!

Ja jag såg det, härligt
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8