Usch, jag är arg, eller besviken. Jämt när vi är hos hans föräldrar ska det drickas en hel del. Karln blir onykter så det märks och så fortsätter han hemma (öl). När jag sa att det var dags att åka hem var det ok (viskade att det räcker nu), så pyser han upp öl direkt hemma med, minst tre. Fy f*n.
Samma med den "mysiga" uppekvällen före julafton, jag la mig vid 20.30 eller nåt för jag vägrar sitta och se på. Sov på soffan gjorde han.
Nu när jag var upp och kissade sov han i fåtöljen. Jag kunde inte låta bli att säga några spydigheter. Som sagt, det är inte så ofta men varför alltid fortsätta, varför alltid maxa det hela? Jag tror faktiskt jag skiter i nyår, det blir inte kul för mig för hans beteende går alltid före, och han kommer att vara i samma sorts sällskap. Han tar aldrig upp det sen utan det ska sopas under mattan, för han gör inte fel, det är visst jag som är känslig. Jo jo. Jag kan ha trevligt utan att man måste dricka sig berusad. För honom är det inte fest utan att dricka sig berusad.
//ordentligt less