30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Milla: Det låter bra att de kommer!! Då kanske ni får ni hitta på nåt på dagtid istället. (Med tanke på magra bioutbudet OCH svärmors svårigheter...)
Milla: Det låter bra att de kommer!! Då kanske ni får ni hitta på nåt på dagtid istället. (Med tanke på magra bioutbudet OCH svärmors svårigheter...)
Tack för tips cissi och juni! Det får bli en tur till babyproffsen för min man idag. Just denna vecka är nämligen kommunens båda barnmorskor lediga så där kan man inte få nån hjälp.
Försäljningen via hemsidan du tipsade om juni, har också stängt under denna vecka. Så kan det va!
Kan dock gå utan kryckor idag. Skönt! Ska nog ta det lugnt idag.
Hoppas att ni alla har en skön sommardag!! Man får passa på att njuta för imorrn blir det heldagsregn här. Tjoho...
Ela: Ja jag trodde först också att det kunde va ligamenten. Har ibland tidigare fått sån där plötslig skärande smärta när jag vänt mig i sängen och vridit+belastat konstigt. Även när jag försöker ta mig upp från Elins madrass som ligger på golvet utan ben. Men då har det gått över efter en liten stund. Svårt att veta...
Ela: ...och vad skönt att du mår bättre och at ni kom iväg på bio. Härligt!
juni: Vilken bra artikel! Bra råd att tänka på. Tack för det!
Har nu ett bälte. Hoppas det kan hjälpa framöver.
malinkatarina: Kul att va på gång med eget företag! Hoppas du hittar en bättre webhost bara!
Mini: Stort grattis!! Är så glad för er skull och hoppas att ni mår bra!
Pregga: Välkommen hit!
Mini: Förstår att det måste va svårt att plötsligt räcka till för två barn. Hemskt när hon blir så ledsen lilla gumman! Hoppas att det snart kommer bli bättre!
Ego: Har köpt syskonvagn idag! Ja Sara, jag tyckte nog att vi gjorde en bra affär.
Milla: Vi fick in den i bilen utan att ta av hjulen. Maken har kört runt den i hallen och provat att fälla ihop osv. och är mycket nöjd! E. har krupit upp och provsuttit ett par gånger också. Jag får rapportera mer i oktober-november nån gång!
juni: Åh vad trist att du har så ont igen! Hoppas du får vila okej i några dar.
Milla: Kom just på... Fick ni köpa ny tvättmaskin efter att ni tvättade sitsarna till vagnen ni sålde? Blev en dyr affär för er i så fall
Cissi: Vi fick en siffra på DS på 1:400-nånting. Dubbelt så bra som jag "borde" ha om man tänker på min ålder. (36) Men det är ofta man hör folk som har siffror som säger en på flera tusen. Så att så värst dåliga siffror var det nog inte ni fick.
Mini: Gråter lite när jag läser Stellas fina kommentarer om lillebror. Det blir alldeles säkert bra för dem båda detta! Sen är det klart att man alltid har perioder när man är sotis på varann. Minns från när jag själv var liten...
juni: Vad härligt att sjukgymnasten kan hjälpa dig!
Pregga: Spännande! Då är det kanske på gång snart!
Ego: Var hos BM igår. Har också åderbråck i underlivet. Har ju funderat åt det hållet och det känns i och för sig bättre än känslan av att man på nåt vis har så kassa bäckenbottenmuskler så att barnet "hänger ut". Knäppt tänkt jag vet -men det är lite så det känns... Tror dock att Lena har mycket värre än jag. Jag känner mest av det på kvällarna.
Hade lite högt socker också men inte så att glukosbelastning behövs. Jag ska nog försöka tänka mig för lite mer vad jag stoppar i mig framöver dock...