Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Gabi: Du vet väl att du måste få det två (rätta mig ni andra om jag minns fel) timmar innan liten kommer ut. Så om det går fort behöver du kanske trycka på personalen... Iaf behövde jag det. Resultat: Fick antibiotika med ett par min tillgodo till slut... Men så var de ju tveksamma vid båda förlossningarna om det verkligen var på gång... Med H skulle de skicka hem mig en timme innan hon kom

• Piggley Wink

Smygläste på jobbet, ögonen blev blanka och håret reste sig på armarna . Skönt att det verkar lugnt Vi5!

• Piggley Wink

Snow: Stor kram till dig, jag blev så rörd och glad när jag började läsa tillbaka! Håller tummarna och hoppas!!!!

• Piggley Wink

Snow: Vid mask är väl det klassiska att det killar i rumpan vid läggning? När barnet lagt sig stilla under täcket så sätter masken igång och lägger ägg... Jag haravmaskat Hvid två tillfällen, båda gångerna har det blivit mer och mer speedat vid läggning under någon vecka innan hon uttryckt att det kliat. Redan dagen efter avmaskning är det lugnt igen!

• Piggley Wink

Med H hade jag ingen aning, men med N fick jag dropp två Tim innan han kom ut, men ändå ville de ha kvar oss på OBS i två dygn...

• Piggley Wink

Kate: Kom ihåg att du måste snöra åt skorna ordentligt! Eftersom hela kroppen påverkas när bäckenet luckras upp så flyter fötterna ut och blir större (och instabilare) om man inte håller koll på dem! Så sa både min bm och sjukgymnast iaf!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8