30+ som väntar/har fått syskon, del 8
milla: arbetsgivaren får väl lhjälpa dig med en lösning eller vänta på dig i två veckor... Annars får väl mannen stå över tävlingen!
milla: arbetsgivaren får väl lhjälpa dig med en lösning eller vänta på dig i två veckor... Annars får väl mannen stå över tävlingen!
milla: du vet ju att vi håller alla tummar och hejar på dig! Klart att du får jobbet ändå!!!
emsters: klart du ska gå på magkänslan. Här inbillar jag mig att vi ska få en dagisplats till augusti... bebisen kommer ju i oktober är det tänkt så hon hinner ju gå heltid ett tag innan det är dags för syskon. sedan blir det deltid. min lilla tjej blir det svårt att underhålla annars! förresten grattis till ul!
Lena: be bm om remiss till sjukgymnasten så denne kan visa dig ett bälte. Tänk på att ta små steg, undvika trappor, att knäna ska vara ihop när du går ur bilen och sängen. hade foglossning sist men den är mildare nu och tyvärr blev den värre med tiden...
milla: kram kram!! och hu va läskigt med bett i tungan!
Lena, som sagt började mina fogar i v 10. på med bältet när du måste gå en bit. vila och var snäll mot dig själv!
Ego: har just bjudit in till Tupperwareparty.... undar om jag ångrat mig redan? är det nån mer som vill komma?!
milla: det går tåg till Alingsås
labilina: hu va tråkigt! Beklagar sorgen!
grattis till fina resultat och sprattlande bebisar!!
Har bara en vecka kvar till rul idag!!! Ska bli sjukt spännande!!
juni: fick köpa amningsbh i strl H!!!! Så det finns men det är dyrt!!
la gal! Du är en hjältinna. Brukar ibland fundera på hur min mamma roddade småbarnstiden när pappa jobbade borta 6 månader i taget... mina bröder är födda med 15 mån mellanrum.... jag kom 3 år efter... Måste varit hemskt!! All heder åt dig!
juni: här växer magen med ungefär samma takt som med N. I v 24 sist var jag görstor... men nu i v 18 är det helt ok. kan ha de flesta brallor men har hällre de sköna mammabrallorn!!
Förresten mår jag kass av folsyran... vilken huvudvärk man får!!! Har fått sluta, orkar inte med huvudvärk flera dagar i veckan! bläk!
totalego: var på rul idag!! Tjoho! En liten sötis med långa ben! N tröttnade snabbt, maken fick "valla" henne det mesta men jag tror han hann och titta också.. det tog ju nästan en timme! Hon fick inte nån bra bild av lillhjärnan och eftersom det tydligen kan visa ryggmärgsbråck så är de noga med att kolla det. det blir uppföljnings ul på torsdag! Vårt barn sög förresten på tummen och verkade vila. Dessutom fick vi se att moderkakan satt i framkant på magen så då är det ju inte så konstigt att man inte känner nåt... nåväl, efter avklarat ul fick Nora sina första icke ärvda skor, ett par vita kavatsandaler!! Världssött!!
Lena: bra med sjukgymnastbesök!!! Klokt. Här är foglossningarna mycket bättre denna gång! Underbart!
Mill: grattis till jobbet!!!