30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Bara för att vara kärringen mot strömmen så hoppar jag in för att säga att vi har aldrig två vagnar när vi är båda två, för vi tycker syskonvagnen är så bra och smidig!
Det beror väl i och för sig på att Nora är så pass stor nu så att hon inte vill sitta i vagnen hela tiden och då kan en förälder ha koll på henne medan den andre kör vagnen!! Förra sommaren hade vi två vagnar, fast det var innan vi köpte syskonvagnen å andra sidan...
Så nu ska vi sälja liggvagnen (kombivagnen), men behålla sulkyn ifall man är iväg själv med bara ett barn nånstans!
Lena: Våran syskonvagn funkar jättebra i "terräng" (grusväg, "kostig" osv)! Kom hit och fika och provkör vetja!!
För övrigt kan jag meddela att spiralen sitter där den ska och att jag lika gärna kunde ha kastat 300 kr i sjön!! Läkaren berättade nämligen när jag kom dit att den inte kan flytta sig om den sitter där den ska, i så fall har den inte hamnat rätt överhuvudtaget från början!!!
Hade jag vetat det (eller om sköterskan vetat det när jag bokade tiden) hade jag ju sluppit åka dit!! Det var nämligen han som satte in den och kollade med ultraljud att den hamnade rätt, och dessutom så var jag där i november för att kolla om jag hade framfall och då såg han också att den satt där den skulle...