30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Hej alla!!Gud, vad jag har saknat er!!!
Vet inte riktigt varför jag slutade hänga här, men jag kände mig inte riktigt hemma nånstans tror jag och så började FL bli ett "måste" och jag har försökt att rensa bort lite måsten i mitt liv eftersom jag började känna mig utbränd (fast jag inte ens jobbar ) och deprimerad...
Jag har varit på väg tillbaka nån gång men då tog det så lång tid bara att leta rätt på alla nya trådar eftersom dom gamla hade gått ut, så sen orkade jag/hann jag inte läsa eller skriva!! Nu har jag letat rätt på nya trådar igen och sen har jag sett att det har hänt en hel del här, så nu bara måste jag skriva...
Först och främst vill jag förstås säga hej till dom som är nya här och som jag aldrig har hälsat på innan! Och grattis och välkomna hit till alla "gamlingar" som väntar syskon!!!
Egentligen skulle jag inte nämna någon alls eftersom jag kommer missa någon, men jag måste framförallt skriva ett stort GRATTIS till Minimalla som jag är lite extra glad för!! Och till Lena som jag vet har kämpat också!! Och Knase förstås som ska (är?!!) iväg och hämta sin son!!! Och om jag inte har fattat det helt fel så väntar Juni syskon också!?!!
Och så alla som har fått sin små syskon förstås, GRATTIS till er som jag har missat!! Emmli och Ella har jag ju grattat på FB, men jag såg att Gbg har fått sin lilla trea t ex...
Måste kolla runt mera vad jag har missat, upplys mig gärna!!!
På tal om FB så vore det jättekul att få kontakt med flera av er där, så är det nån mer som hänger där och vill ha fler "vänner" så hojta till!!
Annars har vi varit mycket sjuka i vinter, som alla andra! Nora är sjuk just nu och ligger bredvid mig i kökssoffan med filt, snuttefilt, napp, gosevovven och allting och kollar Bolibompa på pappas laptop!! Arvid sover, så då tänkte jag att nu måste jag ta mig i kragen och titta in här...
Ursäkta långt inlägg!! Måste uppdatera min sida här också, just nu är det inte mycket att se där, men är det någon av er nya som inte finns med i min adressbok och som ändå vill kolla in så säg bara till!!