Milla C skrev 2010-06-08 09:32:04 följande:
Ja, och ja
. Jag är lactosintollerant - och tvilling. Enäggstvilling med 90% säkerhet (mina föräldrar valde att inte göra testet där man förde över hud mellan oss för att se om den växte fast. Konstigt va
.
) Min tvillingsyster är varken lactosintollerant eller glutenintollerant som jag är. Men hon har å andra sidan Meniers (yrselsjukdom som är ärftlig) och reumatism som jag hittills sluppit. Men visst är det konstigt att vissa ärftliga sjukdomar "drabbar" den ena tvillingen och inte den andra...
Tack för svaret! Då borde han ju kunna tro på det då. Ska försöka övertyga honom.
Kooonstigt att era föräldrar inte ville testa er genom hud-"transplantation"!
Nu för tiden är det betydligt enklare. Genom ett enkelt salivprov fick maken och hans bror reda på att de är enäggs. Men det var för några år sen bara.
Trist med så många sjukdomar och intoleranser för dig och din syster men bra att ni kan dela på dem kanske, så ni slipper ha allihop båda två!
Ela: Grattis til fina siffror! Men visst är det tudelat att få de där siffrorna. Vi fick 1:400-nånting på DS. Bra siffror men inte superbra kanske. Men ingen idé att oroa sig för det! (Svårt att låta bli ibland dock...)