Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Anna, kul att K sa så, J pratar jättemycket om bebisar och önskar ju en lillebror, trots att vi inte berättat. Vill inte att hon försäger sig.

Vi tänkte (ok, jag tänkte) att vi berättar efter jag kommer tillbaka från semestern, helgen efter. Iaf. för resten av familjen.  12+0 den 19/11. Det är bara ni, maken och min lillasyster som vet. I övrigt ska jag försöka dölja så länge jag kan, helst efter jul faktiskt för min största skräck är att vikarien som jag inte tål ska få förlängt och ta mitt jobb, hemska tanke! Han vik. går ut nyår.

• Barbabok

Men anna, kan inte hans mamma flytta in nu, så får de det som de vill ha det i skåpen och tja, i allt

Jag håller som vanligt med dig att jag hade velat mjukintroducera så det bli en positiv känsla runt det hela. Hans idé är liksom lite -du får inte välja, här ska du bo!

• Barbabok

Alltså, det vore nästan skoj detta om det inte vore så jäkla tragiskt. Bra att det inte varit tjafs om K iallafall (än?).

Ta du dina oanvända leksaker med dig

Har ni funderat på umgänget ännu, ska han ha vv eller vh eller finns någon tanke alls än? Det är ju ändå rätt snart. Usch det är det sura i det hela, att behöva vara ifrån sitt barn Även om det är barnets bästa man ska ha för ögonen.  

• Barbabok

Anna, han avbokade. Jag är så jäkla förkyld att huvudet sprängde när jag vaknade igår. De skulle kontakta oss med ny tid. Bäst så, när huvudet värker finns inte en klar tanke, bara på sömn

Ja nog är det enklast om han står hos dig, iaf när det gällt J har post som gällt henne ibland haft hennes namn och adress, och det är väl onödigt om Ks post hamnar där först?    

• Barbabok

Fiji, jag ska absolut köpa clementiner/satsumas och gröna äpplen, minns att jag frossade i illgröna äpplen förra gången. tyvärr funkar inte myntate, mår illa bara jag öppnar skåpet där te't står, bläk! Det var inte min grej.

• Barbabok

Assar, lugn, han köpte de där gröngula sura varianterna, satsumas! Jättegott!

Härligt W att du mår bra!

här har jag fått hem Postafen, tog en tablett vilket gav direkt illamående men efter en stund var allt bra, inget illamående alls. Får se om det var slumpen (åt mat) eller om det funkar imorgon igen. Ska testa mig fram.    

• Barbabok

Pandora, såg att du fick din första 1 dag efter mig, och nu har vi BF 5 dagar emellan (jag först), förföljer du mig

• Barbabok

hormonstinn, har du outat på jobbet? jag försöker ju dölja, hur det nu ska gå. Hoppas du får sova. J är ärligt skitdryg på sömnen nu och klättar på mig, klämmer, babblar, vill på pottan, allt utom att sova.

• Barbabok

Zenomia, ojojoj!

Här blir det inte mer Postafen, jag tog en i morse ihop med frukosten, vaknade nu! 

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8