30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Toppen Fisk!
Toppen Fisk!
Håll dig still så inte bebisen får för sig att komma ut nu, det är väl lite väl tidigt va?
Håller helt med Pyttis om kläder hos svärmor . Lakanen där svärfars farmor virkat spetsarna och broderat på används dock flitigt
Jag har sparat första kläderna de hade på BB. Till H har jag också sparat klänningen med body i som svärmor sydde när vi skulle på bröllop när H var 7 veckor.
Men HURRA M73! Vad kul! Hur passar det med jobbet (visst är det vikariat du har)? Grattisgrattisgrattis! Jobbigt att smyga när det börjar bli uppenbart
Assar: Jag fick stockningar rätt ofta med H, medan Ns amningsperiod var helt ok. Jag tror helt enkelt jag var bättre klädd på vintern. Svårt att klä sig heltäckande och varmt på sommaren . Du vet väl att det är viktigt att hålla nacken och axlarna extra varma? Tänkte på alla stormsagar som varit, lätt att småfrysa om nacken då...
Morrar åt Lena och Millas mammor
Heja cissis G!
Maken köpte skor pr N idag. Jag sa åt honom att säga mitt personnummer för medlemskap för att få halva priset. Tror ni han gjorde det? Grrrr
Hormon: ALLT var annorlunda andra gången, första gången var allt toppen, andra gången var allt kaos. Jag fick åka in akut i v 20-22 pga smärta och sammandragningar. Tappen förkortad osv. Dock längde den ut sig igen, men då växte inte magen. Alltså TUL, jag fick dessutom GBSoch en allergiresktion som först verkade vara havandeskapsförgiftning. Behöver jag säga att det kändes som saker hände hela tiden och alla prover i världen togs? Blääää
Jobbigt Sofia kram på dig!
Jag hade en trikåsjal från Granit, ja affären som finns lite överallt. Funkade superbra! N var nöjd även när vi var på kalas i lite stimmigare miljöer. Har sett att de finns superbilligt på Tradera. Jag sålde min till svägerskans svägerska . Har inte provat annan sjal dock...
Fiji: När fyller N år? H bytte alla sina nappar mot presenterna på morgonen när hon fyllde tre. Hon slängde dem själv i soppåsen. Funkade kanon, hon blev lite orolig den kvällen, men samtidigt hade det ju varit så mycket stoj under dagen så hon däckade rätt fort ändå
Fiji: Systersonen planterade sina nappar i trädgården. Nästa dag hängde det godis i trädet brevid...